Vespa-Ciao.NL
:: Welke uitlaat is dit?

Home Forums Techniek Opvoeren Welke uitlaat is dit?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Brommer tuub
    Topic starter

78D8956A-CFC2-4F46-9ECE-180C032F9B6BBeste, ik heb deze uitlaat 2de hands gekocht als zijnde een citypower. Nu lijkt mij de demper veel te kort en denk ik niet dat het een citypower is. Kunnen jullie mij helpen?

Mikey
      Bijdrager

Proma citypower volgensmij. De citypowers zijn in alle kleuren en geuren gemaakt dus er zijn veel verschillende op de markt.

Martino
        Moderator

City Power is alleen gemaakt door Proma. Dit is de lijn van Proma welke staat voor low noise, maar wel prestaties. Veel andere merken hebben dit type uitlaat nagemaakt, maar het grootste verschil met bijvoorbeeld een originele uitlaat is de dikte van de voorbocht/buis. Deze is rond de 25mm van buiten gemeten. Proma heeft er heel vaak ook wat nummers en hun naam in de demper geslagen.

Proma City Powers
          Boven een Ciao versie, onder een Si Versie.

Zoals je ziet kan jou uitlaat prima een echte City Power zijn, Ciao versie. Deze hebben niet van die lange dempers.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.