Vespa-Ciao.NL
:: welke uitlaat icm bewerkte poorten

Home Forums Techniek Opvoeren welke uitlaat icm bewerkte poorten

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JayL
    Topic starter

kapot :
      Zit er op de vespa si een snorklok? Anders die vervangen voor bromklok.

tis een snorklok, anders trekt ie nog slechter op

Wouz-LwB
      Donateur

Ik heb nog een 2de handse Leovinci krul liggen , en mischien ook een proma circuit (van een kamaraad)
        ik stuur je wel een pm.

JayL
        Topic starter

K heb de city power vandaag nog deronder gegooid :D:D

en hij doet t heel erg goed!! egt te gek =)
          volgens mij loopt mn snor nu 40 of zo en reageert ie veel sneller
          enige nadeel is t geluid, hij “knettert” als een crosser(dirt bike). misschien komt da door mn std luchtfilter.. daar zitten 3 gaatjes in en een kraak van 5cm lang 😀
          en hij maakt ook 2 keer zoveel of misschien meer toeren als die std snor uitlaat :moon
          k hoop dat k geen warmloper krijg of zo 😐 want hij trilt heel veel op zn top

alleen sproeier moet iets lager geloof k, misschien hoger.. heb der 44 in, morgen kijk k wel of de bougie goed kleurt enzo

oh ja, nog iets, t lak begint al af te krabbelen vooral langs de bocht. misschien kan k de lak deraf halen met brander en dan met blanke lak der over spuiten… anders wordt t mat zwart, maar da originele lak blijft der zeker niet lang meer op

maar al en al is t tog een zeer goed uitlaatje en de prijs vele malen waard…

JayL
          Topic starter

wanneer k tijd heb in de weekdn ofzo ga k de poorten wat bijwerken, misschien win k wa snelheid

hej, is van poulie 85 naar 70 een te grote stap?
            want met me 85 kom k amper vooruit met 2 mannen…
            en in me eentje lijkt ie over toeren te maken (bij de top) dacht k

iemand een suggestie?

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.