Vespa-Ciao.NL
:: Welke uitlaat en spruitstuk voor mijn bravo?

Home Forums Techniek Opvoeren Welke uitlaat en spruitstuk voor mijn bravo?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Raboevintje
    Topic starter

Voor mijn bravo ben ik opzoek naar een nieuwe uitlaat. Er zit nu een sport-uitlaat onder, maar ik wil graag een uitlaat die wat subtieler klinkt. Ik zou graag willen dat mijn brommertje straks 50km/pu haalt, het gaat dus niet echt om het opvoeren van het brommertje. Als hij met optrekken wat meer vermogen heeft is dat altijd meegenomen, maar geen hoofdzaak.

Onderstaand een link naar twee iets verschillende uitlaatjes, weet iemand misschien of er één de voorkeur heeft?

http://wkscootershop.nl/zoeken?orderby=position&orderway=desc&search_query=piaggio+bravo+uitlaat&submit_search=Zoeken

Verder heb ik zo hier en daar op het forum gelezen dat spruitstuk en uitlaat een belangrijke combi zijn. Ik weet nog niet wat voor een spruitstuk er nu in zit, wat voor iets is aan te raden?

Een link naar andere vergelijkbare uitlaatjes, bijvoorbeeld een website waar ze goedkoper zijn en/of zonder verzendkosten is ook welkom 🙂

Alvast bedankt voor reacties!

Vespaatje
      Donateur

Er zit geen inlaatspruitstuk in, het spruitstuk is een gedeelte van je carter wat je niet kan vervangen.
        Je kan het spruitstuk wel uitboren naar 12 of 13 mm en het inlaatvlak licht vijlen.

Mvg
        Jeroen

Raboevintje
        Topic starter

Ah kijk, dat is al een vraag minder dan 🙂 dankjewel!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.