Home › Forums › Techniek › Opvoeren voor gevorderden › welke uitlaat @ 43 malossi?
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 11 maanden geleden door Racingvespa70cc.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 april 2006 om 19:19 #203280
Hoi,
welke uitlaat kan ik het beste nemen voor trekkracht op een 43mm mallossi? nu heb ik er een Leo Krul onder… maar zat te denke of het meschien beter kon.. kan iemand mij hier verder wat over vertellen? verder heb ik de carters uitgefreest spoelkanale er bij gemaakt en inlaat uitgefreest en 13/13 cabr….
mvg Roy9 april 2006 om 19:24 #205640denk dat dat al een uitlaat is die goed optrekt. misschien trektie niet goed op door versleten zuigerveren ?
tis zowiezo al wat dat je inlaat hebt gevijlt en de spoelpoorten passend heb gemaakt.
Of je moet voor een vario gaan, met een goeie sterke setup maak je zo autowheelie.. das ook erg leuk.
je snelheid gaat er wel mee omlaag.ook is een leovince handmade wel een goeie uitlaat maar of je daar beter mee optrekt weet ik niet
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 april 2006 om 20:08 #205641de Proma Gun,als je hem nog kan vinden.
9 april 2006 om 20:18 #205642het is een nieuwe cilinder nieuwe lagers alles.. want hij zit sinds een week inelkaar maar d8 het kan altijd beter toch? maar wat ben je ong kwijt voor een compleete vario kit met achter as alles bij elkaar enz. zou je dat voor mij op een rijtje wille zitten wat wat kost enz.
mvg9 april 2006 om 20:20 #205643ohh als alles nog nieuw is moet je eerst even alles nog inrijden.
de lagers en t blok moet ook allemaal nog wennen.
ik zal eerst nog even een 2 week met dit blok rijden want dit word wss steeds beter.een varioset compleet ong kost iets van 80-100 euro compleet 2dehands
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 april 2006 om 22:22 #205644barry :
de Proma Gun,als je hem nog kan vinden.Ehh……
Da’s nie echt een optrek uitlaat hoor?!
Op top zal ie zéker véééél meer doen dan z’n Leo, maar ik sluit me bij Thomas’ post aan, “denk dat dat al een uitlaat is die goed optrekt.”
Enneh, heb je d’r al raceveertjes inzitten?
Lijkt me toch sterk dat je niet tevreden bent qua optrekken met een 95(!) poelie en een Krul! 😕Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!10 april 2006 om 06:52 #205645
.-{2F4OV}-.Ey roy lamme hond:P
Die uitlaat die je nu hebt is een van de betere qua optrekken.
Hij geeft denk ik bij jou tog owk een goede boost in het middengebied ofniej?
Ik denk da als je beter wilt optrekken van het begin af aan nog maar 1 of 2 uitlaten zijn die da doen.
Bijvoorbeeld de Simonini Racing. Maar die valt hier nerges te krijgen, alleen in zwitserland:S
Ik heb dalijk een malossi vario durop zitten en da schiet tenminste op:D
Hij zal daarmee trouwens ook niet het allersnelste optrekken aangezien ik 90mm schijven heb en er zijn ook vario’s met 100mm schijven.Suc6 he
10 april 2006 om 20:28 #205650nee, als ik in midden gebied zit en geef klein rukje aan stuur komt die los maja ben wel wat bruuters gewent. daarom had eerst een puch 80cc getund alles er op en eraan Hpi binnenrotor enz. dacht ga nou is een leuk wegbrommertje gaan maar er zitten nog orgi trekveertjes maar daar ben ik al achter aan aan het gaan voor andere.. maja kan altijd beter denk ik… maar er is dus geen betere uitlaat voor trekkracht????
mvg -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.