Vespa-Ciao.NL
:: Welke uitlaat

Home Forums Techniek Opvoeren Welke uitlaat

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Grijze si
    Topic starter

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe uitlaat , ik reed eerst met een oude tecno circuit maar die is laatst kapot gegaan dus nu rijd ik tijdelijk met een standaard model uitlaat maar dan niet dicht geknepen . Ik zat een beetje te twijfelen tussen de proma circuit en de simonini circuit , beide zijn er erg gaaf uit en ik weet van de proma circuit dat die volgens mij wel goed presteert maar de simonini weet ik niets over . Als iemand hier wat over weet of mij kan vertellen welke ik het beste kan kopen of een andere suggestie heeft hoor ik het graag. (Komt op een 65 polini)

Hatsa

Marc
      Bijdrager

Simonini heb ik zelf niet. Dus kan daar niet over oordelen.
        Proma cc rijdt over het algemeen op veel setups wel lekker.
        Zou mooi zijn als je een 2de hands orginele proma ziet te krijgen.
        Ze maken al redelijk wat geluid maar de “nieuwe” proma maakt me toch een takke herrie. Had em na 5 km rijden alweer verkocht.
        Mja, das mijn mening

DG
        Bijdrager

Hoi, is het belangrijk dat de uitlaat een beetje stil is of ga je crossen ?
          Zelf rijd ik met een Gianelli Ori Power, een beetje een alleskunner.
          Deze zit op een onbewerkt bromcarter met een DR65, een vergelijkbare cilinder met jouw Polini.
          Er zit weinig boost in de uitlaat, maar hij laat wel veel toeren toe.
          Let op, er passen geen trappers op.
          Het is een goeie allrounder, niet te duur en niet te opvallend en luid.

Heb je daar nou zelf aan lopen klooien ?

Grijze si
          Topic starter

Ik rij voornamelijk gewoon op de weg alleen een beetje gelukd uit de uitlaat vind ik wel zo gaaf, daarom zit ik ook wat te kijken naar circuit pijpjes alleen nieuw zijn er erg weinig uitlaten meer te krijgen voor deze brommertjes vooral circuit pijpen niet , een beetje een goede boost vind ik ook wel belangrijk

Hatsa

Wim
            Bijdrager

nieuw zijn er erg weinig uitlaten meer te krijgen voor deze brommertjes vooral circuit pijpen niet

De pijpjes waar je tussen aan het twijfelen bent zijn gewoon te koop hoor. De Simonini en de Proma circuit.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Grijze si
              Topic starter

Klopt inderdaad alleen ik heb toch niet echt veel positiefs over deze gehoord vandaar dat ik nog wat aan het kijken was voor iets anders misschien, al hoewel die proma circuit wel erg goed schijnt te zijn op top dus misschien dat ik uiteindelijk wel gewoon die aanschaf

Hatsa

Grijze si
                Topic starter

Hallo! Ik heb inmiddels een uitlaat gevonden , tweedehands proma badsnake helemaal opgeknapt IMG_9975IMG_9976

Hatsa

Marc
                  Bijdrager

Mooi knetterpijpie 😎

Grijze si
                    Topic starter

Dankje marc!

die uitlaat op jouw profiel is een gun of cannon toch? Ziet er ook echt heel gaaf uit die uitlaat. Dat je die nog hebt gevonden is ook knap

Hatsa

Marc
                      Bijdrager

Idd dit is een canon, is ook een zeer vette uitlaat. Heb met de tijd wel meerdere zeldzame uitlaatjes voor de Si kunnen vinden
                        Op het moment heb ik een giannelli mega eronder. Ook mooi  17162062157924827689088411662309

Grijze si
                        Topic starter

Ook een hele gave pijp , uberhaupt is die si zeer mooi , welke lak heb je eigenlijk gebruikt op het frame ik vind m zeer strak!

Hatsa

Marc
                          Bijdrager

Thx! 😀  deze si heb ik zelf geschuurd in de primer gezet en daarna 2k lak gebruikt. Wel een dure bus maar het resultaat is goed.

Ben ondertussen ook bezig met een vespa si rebel/ bandit sisitta.  Hoe je em ook wil noemen en die gaat naar de poedercoater.
                            Dus ff afwachten hoe dat word

Grijze si
                            Topic starter

Jaa gaaf zal vast wel mooi worden

Hatsa
                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.