Home › Forums › Techniek › Opvoeren voor gevorderden › Welke uitlaat?
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren geleden door .-{2F4OV}-..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 maart 2006 om 21:38 #205582
e edjuh ik ga spreek je nog
18 maart 2006 om 21:41 #205583Edjuh :
Top one is gewoon niet snel genoeg denk ik, mooi is hij wel, hoewel de schoonheid het ook niet haalt bij de SP.Sp is machtig mooi op een ciao:O:O:O:O!!!!!!
Maargoed, keuze moet je gewoon zelf maken, speculeren heeft geen zin..
Ik koos voor malossi…
18 maart 2006 om 21:59 #205584IK VIND DE beste uitlaat de proma ‘GUN’;maar waar kun je deze nog kopen?????
18 maart 2006 om 22:07 #205585barry :
IK VIND DE beste uitlaat de proma ‘GUN’;maar waar kun je deze nog kopen?????ja vind ik ook klote, veel proma uitlaatjes zijn bijna niet te krijgen. en zeker niet nieuw. terwijl de prestaties gewoon geweldig zijn.
18 maart 2006 om 22:38 #205586barry :
IK VIND DE beste uitlaat de proma ‘GUN’;maar waar kun je deze nog kopen?????Dat zou ik ook wel willen weten, jij bent de enige bij wie ik ooit die uitlaat heb gezien.
En ik denk toch dat het de malossi word, bijna 25 euro goedkoper dan SP, ik verwacht betere prestaties, en, omdat hij lelijk is(vind ik dan), wordt hij hopelijk ook niet gejat.
19 maart 2006 om 00:16 #205587Ik weet wel dat ik een beetje teleurgesteld ben over de polini top one.
Net onder 42alu citta gehad naja eerste stukje reed hij maar trok niet echt super harder op, zit wel een belgenkoppeling op maarja.
Ook heeft de top one onder herr flick zijn brommer gezetten daar deed hij het slechter als een proma circuit.
Ik ben erg benieuwd hoe de top one rijd anders verkoop ik hem.
Fredzz 😀 heeft de sp dus die kan ik ook nog mooi testen.
19 maart 2006 om 03:15 #205588Hmm, Ik zou idd ook een malossi kopen….
Sterker nog, ik heb het al gedaan….Je moet gewoon voor alles Malossi gaan, die uitlaat is er gewoon voor gemaakt:)
Reken maar dat ie heftig snel is….
19 maart 2006 om 10:03 #205589Late night forumsmurfen:)
Ja het zal wel het beste zijn, allllusss MHRRR!
Maar ik zat te denken, misschien als ik in italie ben( een hele maand in april!), kan ik makkelijk aan een simonini uitlaatje komen, voor een beter prijsje? Ik zag dat hij bij Sprocatti 126 kost, dat is wel veel, maar dat zou ook wel een hele heftige pijp moeten zijn(die ene die bij het ouwe pakket zit, maar dan met 22mm aansluiting).
19 maart 2006 om 11:58 #205590waarom niet met je ninja?? (A) doe je die weg dan 😛 ik heb hem ook en hij draait er wel toeren op niet te zuinig 😀
19 maart 2006 om 15:24 #205591Mike :
ik zou voor prestaties de Top one pakken..ik weet niet hoe ene too bad rijd maar hij heeft het zelfde vormpie ( ongeveer als een leo krul )iemand zei geloof ik dat ie waarschijnlijk het zelfde presteerd.. maar nogmaals dat weet ik niet.
en tja naast dat weten we allemaal dat een Sp een hele goede snelle pijp is
dit is dus echt de grootste flauwekul die ik ooit gehoord heb.
ten eerste: is de de malossipijp veel dikker (27mm). met een leo met een pijpje van 22mm zal deze alleen maar werken als een begrenzer..
ten tweede: om dat de expansie lijkt op die van een leovinci wil dat niet zggen dattie op dezelfde manier berekend is.
net als wat flappie zegt.. die pijp is gemaakt voor de MHR DEPS cilinder.. en de expansie is berekend op het aantal toeren dat deze cilinder kan draaien..19 maart 2006 om 16:02 #205592damn klinkt toch ammal goed 🙂
denks dat ik is een ninja 27mm laat lassen 😛
19 maart 2006 om 17:52 #205598
.-{2F4OV}-.@ teamwasted: Dat klopt idd… En als ik het goed heb zorgt de resonantie in de uitlaat voor de goede tegendruk, waardoor de benzine zoveel mogelijk in de cilinder blijft. En deze resonantie heeft niet alleen met de vorm te maken.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.