Vespa-Ciao.NL
:: welke uitlaat ?

Home Forums Techniek Motorisch welke uitlaat ?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hellchaiser
    Topic starter

hey ik heb nu mijn citta flink opgefokt:

Polini speed engine (elec.)
      70 DR EVO
      bromkruk gepolijst (race kruk)
      12/12
      leovince circuit

Ik vind dat hij echt heel hard trekt maar het houd te vroeg op vind ik.
      Hij maakt vrij veel blikkerig geluid het zit in de uitlaat zelf want hij is echt dicht.

welke uitlaat trekt, rijd sneller en is stiller dan de leovince

welke raden jullie mij aan

Alvast bedankt, Nick

st3yn
      Bijdrager

Proma gun, Proma cannon, Proma cc, Polini Top One, Leovince handmade, simonini racing en nog een hoop andere uitlaten zijn allemaal goede keuzes.

Je moet vooral een middeltoerige uitlaat zoeken; De leovince circuit uitlaat is vrij laagtoerig, dus bedoelt voor voornamelijk 50cc en 50 snel cilinders!
        Een 13/13 carb is ook wel aan te raden trouwens op een speed engine blok.. Dat scheelt ook een hoop qua snelheid én optrekken.

VespaAvanti
        Donateur

Een stillere uitlaat dan de Leo Krul die je nu hebt gaat moeilijk worden vrees ik, al weet ik natuurlijk niet of jou Leo Krul demper zo stil is als hij hoort te zijn;)
          De uitlaten die Steyn opnoemt zijn inderdaad allemaal goede keuze:thumb
          Om het een beetje betaalbaar te houden zou ik als ik jou was voor een 2de hands Proma CC gaan zoeken en duimen dat de demper nog goed (dus stil) is.
          13:13 is wel een must have op een speedengine!:!

kevindalm
          Bijdrager

ik denk niet dat er stillere uitlaten zijn ja orginele maar ik heb een homoet op een 50 cc het stekt hard en loopt ook nog is 10km/h harder maar het is wel een mooi geluid

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.