Vespa-Ciao.NL
:: Welke uitlaat?

Home Forums Techniek Motorisch Welke uitlaat?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bryanv
    Topic starter

Mijn originele uitlaat was afgebroken bij de einddemper, heb dit proberen lassen, maar het staal is op bepaalde plaatsen zo dun dat ik er alleen nog meer gaten in maak.

De uitlaat is ook volledig roestig dus ben op zoek naar een nieuwe die zo dicht mogelijk bij het origineel ligt en stil is.

Nu heb ik al bij JMPB gekeken maar weet niet goed welke ik moet hebben.

Wie kan me verder helpen?

Alvast bedankt

Ruben06NL
      Bijdrager

Goedenavond, een uitlaat die het dicht bij het origineel ligt is dan denk ik een reproductie origineel of een citypowertje, beiden zijn vgm. wel te vinden op JMPB, ik heb zelf een Sito die vind ik mooi (ziet er wel redelijk standaard uit) maar dat hangt denk ik meer af van persoonlijke smaak… op JMPB is veel moois te vinden dus kan het nooit kwaad rond te kijken.
        Er zit volgens mij wel een verschil in de aansluitingen van uitlaten tussen de Ciao, Si, Citta/bravo enz. dus kijk even goed wat je besteld (JMPB zat het vaak keurig in de titel) want het is nogal lullig als je een uitlaat besteld die niet past…
        Mvg
        Ruben

bryanv
        Topic starter

Maakt een citypower niet meer lawaai dan een standaard?

En moet ik dan verder nog iets aanpassen? Ik heb een Ciao snor met sproeier 42.

gileracitta
          Bijdrager

bryanv :
            Maakt een citypower niet meer lawaai dan een standaard?

En moet ik dan verder nog iets aanpassen? Ik heb een Ciao snor met sproeier 42.

Ik reed jaren 50cc |10.7 | sproeier 38 | snor/bromfilter | met citypower, val best mee de lawaai.

Ziet er strak uit en mooi geluidje, ook met mijn nieuwe setup :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.