Vespa-Ciao.NL
:: Welke sproeier standaard en loopt beter met scheve luchtfilter?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Welke sproeier standaard en loopt beter met scheve luchtfilter?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mr ecco
    Topic starter

hoi alle,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken op het forum maar ik kan niet vinden welke sproeier er in een standaard vespa ciao mix moet. 45km.
      Trouwens als ik de luchtfilter er een beetje scheef opzet zodat hij lucht van buiten aanzuigt loopt hij beter. kunnen jullie me vertellen wat ik moet doen?

Vliegwielspie
      Bijdrager

Als je filter los is en dan beter rijdt dan zal je met filter juist een kleinere sproeier moeten monteren. Je sproeier is te groot en heeft dus meer lucht nodig voor een goed mengsel. Ik weet niet wat er in zit maar probeer is een maat of 4 kleiner.

arvid13690
        Bijdrager

Deze vraag had je ook in het “welke sproeier heb ik nodig” topic kumnen zetten.
          Antwoord op je vraag, ga maar een maat of 2 kleiner zitten en ga dan eens rijden en bekijk de bougie.
          Zwarte bougie is te rijk mengsel.
          Wit grijze bougie is te arm of teveel lucht.
          koffie met melk is perfect.
          Succes met afstellen.

Tis altied moar eem!
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.