Vespa-Ciao.NL
:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

Home Forums Techniek Afstellen ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,216 tot 1,230 (van in totaal 5,103)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pier
    Bijdrager

dan ga ik er maar nog ff op door, bij mijn vespa wil de bougie maar half verkleuren:? !!NGK!! 1 kant is die mooi bruin andere kant helemaal wit? !!wel is dat pintetje dat je moet afstellen bovenop mooi bruin!! komt dit omdat deze bougie nieuw is en nog moet bijkleuren?

en @ mike: andere dingen zijn er cker, ga eens rijden en treeplankje eraf, dan ga je met je voet rustig je choke induwen, kijken of die beter of slechter loopt. zo bepaal ik altijd me sproeier ( kijk bijna nooit naar de bougie en het gaat me nog altijd goed af ).

Mike
      Bijdrager

niwue bougie duurt al een paar redelijke ritten voordat je wat ken zeggen.

ik zal eens een champion proberen

Mike

1-feb
        Bijdrager

Even vraagje, ik heb vanmiddag even mijn bougie bekeken (brommer is nog helemaal standaard) en hij was zwart:S Dus ik heb nu een Polini Top One er onder alleen ik heb geen bougie sleutel dus kan ik de sproeier niet controleren (moet met een dopsleutel en een waterpomptang:S) omdat de uitlaat er voor zit wil het niet met dopsleutel en waterpomptang:(. De sproeier is nu 48 standaard volgens mij maar hij was zwart dus zou het kunnen zijn dat hij met een top one er onder weer goed (koffie bruin) is?

En welke sproeier heb ik nodig met een dellorto 13mm met malossi filter en een top one en de rest standaard? (offtopic: Malossi filter, standaard filter of polini filter?)

Tyrax
          Bijdrager

En met een

12/12 met een 48 sproeii, heb nog een 65 liggen.. die zou wel veeeel te groot zijn? ik denk zelf 56/58?
            Leo Vince Krul
            en verder alles standaard, wat heb je trouwens aan een malossi luchtfilter.. wat is daar zoveel beter aan?
            Als et veel beter is dan koop ik die morgen + een nieuwe sproeier.. dus voor allebei de setups graag een bijpassende sproeier! 🙂

Alvast bedankt mannen!

Markaz
            Bijdrager

hee

vriend heeft een citta met een

13/13
              polini filer
              verder standaard snor blok

hij heeft er nu een 56 in zitten rijdt wel lekker door alleen bougie is wit…

hij had er een 66 in zitten en toen reed die helemaal niet goed en was bougie zwart..

een 60 proberen of raden jullie iets anders aan

komt nu met de 56 wel erg veel rook uit zijn uitlaat volgens mij, heeft dit een andere oorzaak?

graag reacties;)

diac
              Bijdrager

Polini 80cc
                Polini Speedengine
                13/13 malossi filter
                std krukas

welke sproeier heb ik nodig?
                ik moet wel nog inrijden..

diac
                Bijdrager

kan iemand ons nog effe antwoord geven 😛
                  weet ik tenminste nog wat ik morgen voor sproeiers moet halen

barend f
                  Bijdrager

diac

72 sproeier!!!!
                    ik rijd met precies het zelfde.:thumb

diac
                    Bijdrager

barend f

Bedankt!!!! dan hebben we precies hetzelfde.:thumb

barend f
                      Bijdrager

zeker;)

eerst wel ff kijke hoe die reageerd met een leo handgemaakt!!
                        kan miss ff wat inhouden…( je verkoopt hem al:thumb toppie
                        maar dat moet je zelf ff aanvoelen;)
                        laat het me weten..
                        :thumb

Tyrax
                        Bijdrager

niemand?

wjtjee
                          Bijdrager

In de 50 ofzoiets denk ik

1-feb
                            Bijdrager

Anyone?:O

Even vraagje, ik heb vanmiddag even mijn bougie bekeken (brommer is nog helemaal standaard) en hij was zwart Dus ik heb nu een Polini Top One er onder alleen ik heb geen bougie sleutel dus kan ik de sproeier niet controleren (moet met een dopsleutel en een waterpomptang) omdat de uitlaat er voor zit wil het niet met dopsleutel en waterpomptang. De sproeier is nu 48 standaard volgens mij maar hij was zwart dus zou het kunnen zijn dat hij met een top one er onder weer goed (koffie bruin) is?

En welke sproeier heb ik nodig met een dellorto 13mm met malossi filter en een top one en de rest standaard? (offtopic: Malossi filter, standaard filter of polini filter?)

N!CKs

denk dat hij redelijk bruin is als je de top one eronder legt.
                                en de sproeier zal rond de 55 moeten zitten. ik zou dan de malossi filter pakken

Markaz
                                Bijdrager

iemand?

15 berichten aan het bekijken - 1,216 tot 1,230 (van in totaal 5,103)
                                • Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.