:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic
-
Carb 19 mm + `champignon`luchtfilter
Polini Evo Carters (cp) + vw krukas
80 cc polini + bijbehorende kop
dikke uitlaat calibrata of i.d.
moet hem nog inrijden dus liever ook een te grote sproeier dan te klein. Alleen reageren als je een dergelijke setup zelf rijd a.u.b.
ik durf het niet te zeggen. ik probeer hem zelf ook af te stellen. het ligt eraan wat voor luchtfilter je hebt. je moet een nemen die echt niet te veel lucht hapt anders valt ie niet af te stellen. je moet een goed luchtfilter hebben. maar als je een luchtfilter hebt die niet te veel lucht hapt zou ik zo’n 90 proberen. dit verschilt eigelijk heel erg wat de vorige eigenaar van mijn blok had hem eerst afgestelt gekregen met sproeier 104. dus het is een questie van proberen. maar het licht tussen het gebied van 85/100 ong.
Eeeh welke sproeier moet er met mijn setup?
want ik had een probleem: http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=5078&n
een misschien ligt het aan een te grote sproeier…
43mm polini
brom carter uitgeveild
13/13 carb
std getuned lucht filter
proma cc
Std. Brom krukas

sjaak trekhaak
welke sproeier heb ik nodig 50dr geveilde carters 13/13 malossi filter
MikeBijdrager
tusse 55 en 60 zal ong zeker goed weze heel miss nog 62
ziou es kijken met een 58

sjaak trekhaak
ok

JackyBijdrager
wat voor uitlaat eigelijk? Alsje geen std hebt magt wel wa groter van mij eigelijk:P
welke sproeier heb ik nodig?
malo 43 mm
13/13 carb
uitgevijlde carter
bewerkte krukas
polini sp
TimBijdrager
66 heb ik er volges mij in.
MikeBijdrager
ik ook.. ik heb alleen een 43mm polini… maar dat moet goed zijn 66

sjaak trekhaak
Jacky :
wat voor uitlaat eigelijk? Alsje geen std hebt magt wel wa groter van mij eigelijk:P
leovince ,dat nieuwe model krul ,maakt ram zacht geluidje vergeleke bij `t vorige model
JackyBijdrager
netjes maar probeer t gewoon. Mij lijkt egwel 60 of groter! Je zou ook best met 64 kunnen beginnen of ben ik dan raar:P
tomBijdrager
ik heb een 50cc DR met citypower. Ik zit nu met een 49 sproeier, rijdt echt bagger :((
Omdat de sproeier die er vroeger in zat kwijt ben geraakt zou ik effe graag willen weten welke er nu in moet komen?? Ik dacht iets van 55? Of heb ik het mis?
En als ik nu met bijvoorbeeld een proma CC zou gaan rijden, zou ik dan veel groter moeten gaan?
Alvast bedankt.
Tom
TimBijdrager
wat voor sproeier moet hier in ik heb al 58, 55 en 53 geprobeert en hij liep met allemaal slecht.
50cc standaard
gevijld carter(misschien te ver gevijld)
13/13
malossi luchtfilter
gevlakte cil kop
en gianelli fire( lijkt een beetje op de polini country)
-
Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.