:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic
-
MikeBijdrager
Kwafo :
ok hier ff weer een sproeier vraag, denkd at het ongeveer dezelfde is als een standaard brom setup met proma top racing, maar mijn setup wordt dit weekend:
snorbrommer met
bromblok
bromklok
uitgeveilde inlaat
krukas bewerkt
13/13 carb
50 cc
summit top racing (zit denk ik iets verschil met topsnelheid vergeken proma top racing)
omdat ik nu nog een snorblok heb weet ik dus niet zo goed welk sproeierke ik nodig heb
56 ofzo.. maar kijk wel uit want getunede inlaat en krukas kan vette overkill worden voor een 50cctje
DiceBijdrager
Ja ik moet het ook weten:
70cc DR evo
12/12
uitgeveild einlaat
city power
gewoon de setup hiernaast eigenlijk.
Welke sproeier heb ik nodig?
MikeBijdrager
70cc
carter uitgeveerst
krukas bewerkt
13/13 carb
polini sp
malossi powerfilter
welke sproeier heb ik nodig?
MikeBijdrager
62 – 70 daar erg moet je ze hebbe.. ik gok op 66 68

Rebel
Malossi Carters
Malossi Krukas
Malossi 80 CC
19MM Malossi
Ninja Usine
Malossi Voorvario + 100mm achter + Malossi Vertanding
K Denk dak rond de 80 opbouwend moet zitten toch?
Jup gewoon sproeier 80 TM 100 scoren alla DELL ORTO groot van stage 6 of jmpb 🙂
vespa-joey :
46.5mm malossi
speedengine
proma cc
13-13
berekende krukass
welke maat zal ik ongeveer nodig hebben?
sproeier 72 + gewoon bij 72 beginnen en dan omhoog werken.
MikeBijdrager
begin dan bij 76 en werk omlaag.. ander neuk je je cilinder miss wel
ik heb er nu 74 in zitten en nou is ie helemaal zwart dus ik denk dat ik 70 probeer;)
remonBijdrager
Welke sproeier (niet voor mn eigen brom, maar voor n opknapper)
50cc bromblok, 12/10 std. luchtfilter./ inlaat to the max geveild / 42 pakt ie niet lekker 46 rijdt ook niet lekker..
Hoeveel maten moet ik groter hebben bij mn sproeier bij switching van 50CC std naar 50CC DR?
Als iemand iets vraagt over welke sproeier diegene nodig heeft, aub normaal reageren.
Uiteraad ook niet te vaak vragen als je al een antwoord hebt. Als je nog geen antwoord hebt kan je uiteraad nog een keer vragen welke sproeier je nodig hebt.
Bij deze dus… Het blijft het ‘welke sproeier heb ik nodig’ topic en geen chat/uitscheld topic!
TiesBijdrager
als er verder niets verandert zal je 2 of 4 maatjes hoger moeten zitten denk ik zo

sjaak trekhaak
welke sproeier heb ik nodig met deze setup ,ik had met orginele cilinder enzo 64 erin n dat ree goed maar nu is me bougie zeiknat met 64 en loopt niet goed
-
Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.