Vespa-Ciao.NL
:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

Home Forums Techniek Afstellen ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 5,103)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

50 kan ook nog wel, maar opzich zit je denk ik wel goed

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

piaggioclubke
      Bijdrager

hmmm…….

en met een 13/13??

Herr Flick
        Topic starter

iets van 58 ofzo, tis gewoon proberen he 🙂

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

piaggioclubke
          Bijdrager

wanneer kan je zien of ie goed is??

Mvg

freek
            Bijdrager

Hallo, ik wil niet zeiken, maar ik denk dat Kay best gelijk zou kunnen hebben hoor met zijn verhaal dat zijn brommer 60 a 65 loopt met zijn set up.

Ik heb gemerkt dat sommige blokjes om wat voor reden dan ook gewoon sneller lopen dan andere. Voorbeeld : mijn brommer rijdt met alleen een citypower en 95 poelie toch echt 60 en toen ik hem uit de winkel haalde en ingereden had haalde hij al meer als 50.

Ik moet er wel even aan toevoegen dat hij alleen ´s morgens als het fris is en koel dat hij dan 60 loopt en een keer haalde ik zelfs bijna 65, maar toen had ik wind mee en dat met een 43 sproeier zonder verdere toestanden. Als het wat warmer is mag ik blij zijn als ik boven de 55 kom, maar meestal houdt het dan op bij 53 zowat, maar ik las ergens anders ´hoe warmer hoe armer´, maar ja om elke keer als het warmer is mijn sproeier te gaan veranderen, nou nee.
              Freek.

Edjuh
              Bijdrager

60-65 op de teller zijn natuurlijk geen echte KM’s.

freek
                Bijdrager

Hoi Edjuh, je hebt gelijk 60 op mijn teller zou minimaal 65 echte km betekenen, want hij wijkt zeven tot acht km naar beneden af.
                  Maar goed mijn brommer met alleen een citypower rijdt dus sowieso geen 60 of meer, maar 55 denk ik, want als ik volgas rijd dan staat de teller precies op 50, dus laat ik het dan maar op 55 echte km houden en dat rijdt tie ook,want op een stuk wat precies 1 km is daar doet hij 1 minuut en tien seconden over met volgas.
                  Groeten Freek.

woe
                  Bijdrager

als jij dat 60 kan noemen, mn mix met snor carter, city power en brom vertanding haalt 55 op de teller
                    dus naar jouw zeggen gaat mijnes 60

hoog uit 40 45.

dus stop nou maar met het rondspreiden dat je ciao 60 gaat met alleen een city power

kom maar n x racen:p

kevlar
                    Bijdrager

Welke sproeier heb ik nodig????

Setup :
                      50 CC DR
                      105 poelie
                      bromklok
                      12.10 carb
                      groene trekveertjes
                      sito uitlaat
                      luchtfilter 2 van de 3 gaten naar elkaar toe geknipt

momenteel geprobeerd: 43, 51 en 53

Moet denk ik rond 48 zitten klopt dit?

Kay
                      Bijdrager

Ik zou eens rond de 45 gaan zitten.Hoe loopt ie met 43?(stotteren ofzo??)

Tony
                        Bijdrager

Ik heb een vraagje. kunnen jullie me heel snel ermee helpen a.u.b.
                          ik heb een ciao met eronder. 50cc origineel (door verschillende scooterwinkels Als een 50snel beschouwd na zijn vermogen en prestaties).
                          Maar hij spruttelt nu.
                          ik reed eerste moeitleloos met mijn compleet origneel blokje aleen 13/13 leo krul en sproeier 59 prima.
                          Maar nu rijd hij niet meer goed. ik heb nu de originele pijp eronder en rijd hij beter dan met de krul ik krijg m niet afgesteld.
                          de contact puntjes staan op 35 zoals bij een 50cc hoort. wie kan me helpen want k wil de krul er weer onder maar kweet niet welke sproeier en andere onderdelen waardoor hij weer fijn loopt wie kan me helpen? zeg aub op dot foum of mail me beta_ark03@hotmail.com alvast bedankt ik heb al van alles geprobeert

Tremgy
                          Bijdrager

freek :
                            Hoi Edjuh, je hebt gelijk 60 op mijn teller zou minimaal 65 echte km betekenen, want hij wijkt zeven tot acht km naar beneden af.
                            Maar goed mijn brommer met alleen een citypower rijdt dus sowieso geen 60 of meer, maar 55 denk ik, want als ik volgas rijd dan staat de teller precies op 50, dus laat ik het dan maar op 55 echte km houden en dat rijdt tie ook,want op een stuk wat precies 1 km is daar doet hij 1 minuut en tien seconden over met volgas.
                            Groeten Freek.

1 min 10 is 70 sec.
                            in 1 uur 3600 sec

3600/37= 51 Km/h

Kay
                            Bijdrager

Tony :
                              Ik heb een vraagje. kunnen jullie me heel snel ermee helpen a.u.b.
                              ik heb een ciao met eronder. 50cc origineel (door verschillende scooterwinkels Als een 50snel beschouwd na zijn vermogen en prestaties).
                              Maar hij spruttelt nu.
                              ik reed eerste moeitleloos met mijn compleet origneel blokje aleen 13/13 leo krul en sproeier 59 prima.
                              Maar nu rijd hij niet meer goed. ik heb nu de originele pijp eronder en rijd hij beter dan met de krul ik krijg m niet afgesteld.
                              de contact puntjes staan op 35 zoals bij een 50cc hoort. wie kan me helpen want k wil de krul er weer onder maar kweet niet welke sproeier en andere onderdelen waardoor hij weer fijn loopt wie kan me helpen? zeg aub op dot foum of mail me beta_ark03@hotmail.com alvast bedankt ik heb al van alles geprobeert

zet eerst eens de contactpunten op 0,45.
                              En wat is de kleur van je bougie??

Tony
                              Bijdrager

de kleur is zwart van de bougie.
                                voor 70 cc geld toch de afstand 0,45
                                kan je iets met deze info?

Kay
                                Bijdrager

Nee,voor 50cc is het 0,45 of het bij 70cc anders is weet ik niet,zul je aan de echte kenners moeten vragen.

Je zei dat je eerst met origneel blokje en 13/13 leo krul en sproeier 59 prima reed.Kijk eens naar je uitlaat of die niet dichtgekoekt is??

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 5,103)
                                • Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.