:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic
-
Welke sproeier bij deze setup?
Vespa Ciao
DR EVO 65cc
13/13 carb
Proma circuit
gevijlde inlaat.
68 doet over het algemeen wonderen met die setup Luke6856. 
welke sproeier zou nodig zijn voor mijn setup hier links langs? setup moet wel nog ingereden worden. zit een gloednieuwe cilinderkit op
Met een 10/7 carb heeft er niks zin….(is mijn mening, anderen zullen een ander mening hebben)
Voor een tientje of twintig euro zou ik een 2e hands hier in het verkoop topic een grotere carb kopen…dan haal je ook het vermogen van die techno cc er wat meer uit ook, want daar zul je behalve het geluid weinig anders van merken momenteel waarschijnlijk??
Sproermaat: geen idee..
sorry was een typfout. moet 12/7 zijn
MikeBijdrager
Sproeier 44 46 poulie 80 erop doen… Anders wordt het overtoeren loeien.
116Bijdrager
Welke sproeier heb ik nodig
50 CC standaard
Kickblok met 12 mm inlaat
13/13 malossi filter
Malossi multivar
Achterkoppeling std 100 mm
Gianelli citypower
Ik heb nu op mijn standaard brom ciao een sproeier 42, de bougie is mooi bruin. ik heb de inlaat opgeboord naar 13mm en geveild en een 13mm carb erop gezet met malossi filter. Welke sproeier zou ik dan moeten hebben?
Begin maar bij 58 als je zeker weet dat je blok goed dicht zit. Dan ga je van daar naar onderen.
Wilk1985 :
Begin maar bij 58 als je zeker weet dat je blok goed dicht zit. Dan ga je van daar naar onderen.
Is dit antwoord op mij?
116Bijdrager
Is op jullie allebei wel redelijk van toepassing, 58 is al aan de hoge kant dus daar beginnen en naar beneden werken tot je goed zit.
Toch effe vragen
Polini 42
12/12
Bewerkte carters@Mike
Poelie 80/70
Simonini racing
Zit nu 66 in
MikeBijdrager
-
Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.