:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic
-
Door je sproeier te vergroten ga je niet harder. Je zal eerst naar je bougiekleur moeten kijken, is deze goed? Dan niks veranderen aan je sproeier.
Dan zul je van uitlaat moeten veranderen wil je harder dan 45kmph
welke sproeier ben ik nodig met mijn set up?
JavadDonateur
Misschien de meest gevraagde setup maar ik kan het niet vinden:
Snorcarter
50cc
13.13 dellie met Malossi filter
City power
Poulie 70
Alles ongetuned.
Weet iemand welke sproeier?
Voor het eerst 50cc in 6 jaar voor mij:D
Javad ik rijd met exact die setup met sproeier 54
Mijn Ciao van 1974 is net voorzien van een DR Evolution 43mm, een 13/13 orig.dellortho, standaard filter met de drie pijpjes opgeboord tot 8mm en een cittypower 22mm.
Ik begon met een .70 sproeier en na een aantal dagen geviertak en rook en steeds kleinere sproeier ben ik nu beland op .59 sproeier en nu lijkt t perfect. Is het niet wat klein??

Gr. Wim.
DinoHDonateur
Dat lijkt me wel prima. Je hebt ook niks aan je inlaat bewerkt oid. Dus prima sproeier zo.
Ja idd, inlaat is 11mm en niets aan gedaan. Standaard poelie 95, optrekken is super. Nu nog even de top zien te beperken ivm nieuwe wet. Gaat mij echt om t optrekken.
Gr. Wim.
JavadDonateur
Wilk1985 :
Javad ik rijd met exact die setup met sproeier 54
Thanx 
Hallo forumleden,
Welke sproeier moet ik ongeveer monteren met onderstaande setup.
– 60cc DMP
– Standaart Electrisch brom blok(11mm inlaat)
– 12/7 cab met polini filter
– Leovince SP (sigaar)
– Poulie 70 (bromvertanding)
Zat zelf aan 67 te denken?
Mvg Thierry
Dat is veel te groot. Ik zit meer als een 50-52 te denken.
oke ik reed met 63 met een 50cc en een citypower. Met poulie 80.
Bougie was koffiebruin en me blok was gereviseerd??
Gr
DinoHDonateur
Dat lijkt me stug. Maar ieder blok is anders.
Ja idd maar nu loopt die met die nieuw setup en stottert als een gek, dus te veel krijgt die nu. Is het erg om iets meer olie er bij te gooie ivm nieuwe cilinder.
Gr
DinoHDonateur
Dat kan wel, meng dan 1:45-1:40. Maar ik zal eens beginnen met 56 endan afbouwen..
Er zit nu 56 in idd en nu is die mooi koffiebruin. Nu lekker inrijden met iets meer olie ja!
Tnks all!
-
Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.