Vespa-Ciao.NL
:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

Home Forums Techniek Afstellen ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 5,103)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lateralboy
    Bijdrager

inderdaad ik ben ook wel eens benieuwd naar dat filmpje want die gaat nooit 60 / 65

Kay
      Bijdrager

Fijn voor jullie,als jullie het niet geloven,het boeit me geen reet.

Btw. Herr FlicK heeft alle filmpjes gezien.

dannyboy
        Bijdrager

Hey,

mijn setup is

50cc cilinder
          sito uitlaat
          carbu 13/13
          groene trekveertjes
          sproeier 56
          poelie 80

voor de rest alles std

nu is mijn vraag; als ik er een proma circuit wil ondersteken, moet ik dan een grotere sproeier eronder zetten , of zou dit moeten lukken
          (de vorige eigenaar heeft naar eigen zeggen met deze setup altijd met een proma circuit gereden…)

thanx

Herr Flick
          Topic starter

inprencipe hoef je nooit van sproeier te veranderen als je andere uitlaat neemt, maar tog vind ik jouwn sproeier aan de kleine kant.

check es een keer je kleur, rij ff 2 rondjes door je straat en laat m niet stationair lopen. haal je bougie eruit en kijk wat voor kleur t puntje van je bougie heeft.

moet gewoon bruin zijn zegmaar (donkerbruin beetje).

ik denk zelf dat je sproeier 60 ofzo nodig hebt, maar ach elk blok is anders he 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

dannyboy
            Bijdrager

de kleur van de bougie is bruin; nu wel geen donker bruin maar gewoon bruin.

dus volgens jou kan er zo goed als niets gebeuren als ik de proma er onder plaats…

het is gewoon, toen ik een paar weken geleden de proma er onder zette, ging het de hele dag goed, maar aan het eind van de dag was de brommer inees stuk; het was iets met de koppeling maar is intussen terug gemaakt; dit kan puur toeval zijn maar ik wil toch wel ff voorzichtig zijn, snap je…

laat iets weten

thanx

Jacky
              Bijdrager

hallo, Als ik een powerfilter neem moe tik dus een grotere sproeiter. Maar de vorige eigenaar heeft een leo krul op me brommer gelegd ik dnek niet dat hij er ook een andere sproeier in heeft gedaan? Had dit ook gemoeten of is dit niet nodig? als dit wel zo is zal ik een snaar de bougie gaan kijken!

alvast bedankt Jacky

Jacky
                Bijdrager

niemand hier of stomme vraag??::$

Kay
                  Bijdrager

Jacky :
                    hallo, Als ik een powerfilter neem moe tik dus een grotere sproeiter. Maar de vorige eigenaar heeft een leo krul op me brommer gelegd ik dnek niet dat hij er ook een andere sproeier in heeft gedaan? Had dit ook gemoeten of is dit niet nodig? als dit wel zo is zal ik een snaar de bougie gaan kijken!

alvast bedankt Jacky

Wat heb je dan nu voor sproeier derin?

Jacky
                    Bijdrager

uhmm k denk origineel,, hoe kan k dat zien?

douwe
                      Bijdrager

vlotterbakkie onder je carb wegschroeve en dan zit der een koper schroefje op en daar staat een getalletje op en das je sproeiertje

Jacky
                        Bijdrager

douwe bedankt voor de tip!, k kom er nu namelijk achter dat er een malossi filter op zit 57 sproeier en 12/12 carb:S

Jacky
                          Bijdrager

nog een vraagje, stel k wil een 13/13 nemen, k heb nu en 12/12 met malossi filter en leo krul en sproeier 57. Daar vind k em goed mee lopen, moet k bij de 13/13 dan dezelfde sproeier of en grotere hebben?

Vespaflappie
                            Bijdrager

Gebruik edit Knoppie!!! 3x posten is echt onnodig! En 1 tip; pak geen 13/13 heeft geen zin; je hebt al 12/12 dus die is al goed zat; die 1mm merk je (bijna) niet…

Jacky
                              Bijdrager

sorry, zal ik in het vervolg doen, maar aan 1 kant vh vlotterbakje krijg ik de schroef niet meer vastgedraaid(is dul) dus als k dan toch eennieuwe neem kan k toch ebter een 13/13 nemen!

piaggioclubke
                                Bijdrager

yoeee

ik een vraagje:

ik heb een vespa bravo, origineel enkel groene trekveren
                                  ik heb een 12.10 dell’orto carbu en een sproeiermaat van 47
                                  is dit niet te weinig??? denk ik ??
                                  en met een 80 mm poelie???
                                  dank u

Mvg

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 5,103)
                                • Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.