:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic
-

! Joor !
Welke sproeier met
50cc
std kickblok Brom of snor weet ik niet?
12/10 Malossi filter
Leovince SP
Wie o wie een richtlijntje?
Welke sproeier heb ik nodig bij..
70cc
brom
13/13
malossi power filter
standaard poulie(voorlopig)
tecno uitlaat

Anoniem
@Friet,
ongeveer 48/52
@Albino,
Welke 70cc cilinder spreken we hier over?
(Ook raad ik de Tecno-uitlaat ten zeerste af)
Onderdelen zijn al bestelt en ik bezit niet over veel budget daarom kocht ik een goedkope 70cc en een goedkope uitlaat…
Eerst ien wat de tecno geeft en dan zien we wel.
70cc Speedline

Anoniem
Ik heb nog nooit van de 70cc Speedline gehoord, heb je een linkje van waar je hem gekocht hebt?

Anoniem
Ik weet niet precies welke cilinder dit is, maar ik zou rond sproeier 64 gaan zitten…
Als je hem binnen hebt, zou je dan een foto van de binnenkant van de cilinder kunnen maken en naar mij toesturen? Daarmee kan ik kijken of het een al bekende cilinder is en welke sproeier hier bij hoort.
Zal ik zeker doen alvast bedankt voor de hulp.
ben vergeten welke sproeier ik er ooit in had, zat zelf te denken aan #66, misschien #68?
Dr evo cilinder
Grondig bewerkt carter + inlaat
13/13 carburateur
gianelli citypower auspuff
Ha Steven, posten in een onzin topic? 😀 Toevallig weet ik nog wel welke sproeier je er in had tijdens de TDOG. Deze was namelijk met 64 eerst te klein. En heb je destijds nog ten gunstige vervangen voor een grotere. Welke dat was gewoon even testen dus.
😀 ja met 64 rijden was niet zo best voor mijn cilinder gebleken. ik zal ff met een wat grotere gaan teste n
Zou van leo krul naar leo hm 2 sproeiermaten groter goed zijn?
welke sproeierheb ik nodig bij deze setup?
50cc orgineel cil.
80poeli
standaard brom carters (onbewerkt)
orginele brom kruk
13/13
gianelli record
pepkoDonateur
-
Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.