Vespa-Ciao.NL
:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

Home Forums Techniek Afstellen ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 5,103)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hc_mike
    Bijdrager

oke ga k die morge ook ma halen. en 64-66 sproeier. thnx

PoliniCiao
      Bijdrager

Ik had 70 polini, leo krul, 13/13, malossi filter, rest origineel
        66 sproeier liep ie perfect mee
        Dus zal bij jouw ook ongeveer zoiets zitte, malossi filter is maar 10 euro bij de arend (met sticker:D)

Mike
        Bijdrager

wat heb je voor spreoeier nodig met deze setup?

Polini 60 cc of DR 60 cc ( ben ik nog niet uit )

orginele carters en krukas

Proma circuit

12-12 dell

malossi filter

* k denk zelf rond de 60 ofzo? * en wat zal dit lopen met een 80 mm overbrenging?

Mike

Baz
          Bijdrager

neej mssn 55-58 sproeier

Jacky
            Bijdrager

neee neee neeee baz . Mijne liep met zelfde setup en 50cc vast met en 58! Dus minimaal 58:O
              Als k ju was ozu k beginne met 62.. maar zelf weten.

Baz
              Bijdrager

die 60cc boeit echt nix op je sproeier maat hoowr.

enne jacky wij heben bijna dezelfde setup uitlaat is alleen anders en ik heb ng 13/13 derop ook.Lijkt me sterk dat je cicuit zoveel grotere sproeier maat wil.
                Ik heb 53 sproeier

Nick_orginelli
                Bijdrager

Mike :
                  wat heb je voor spreoeier nodig met deze setup?

Polini 60 cc of DR 60 cc ( ben ik nog niet uit )

orginele carters en krukas

Proma circuit

12-12 dell

malossi filter

* k denk zelf rond de 60 ofzo? * en wat zal dit lopen met een 80 mm overbrenging?

ik heb van epc een sproeier 62 64 en 68 gekregen dus daar zal hij ut wel mee doen( moet um zelf ook nog drop zette)

en dat zal met 80 mm poulie toch wel 60-65 MINImaal moeten halen!;)

Tonni
                  Moderator

Blijkt maar weer uit al deze reacties dat je over de sproeiermaar niet altijd evenveel kan zeggen.. Is helaas ook nog best afhankelijk van hoe je inlaat is (grootte) en b.v. hoe gesloten of ruim je cilindertje is. Verder is een uitlaat er van op invloed.

Mijn Gele Ciao heeft ori. cilinder, bewerkte inlaat, 13/13 en polini filter, Leovince Krul. Loopt perfect met een 55 sproeier.

Collega Ciao rijder heeft ori. cilinder, bewerkte inlaat (heb ik hetzelfde gedaan als mn eigen), 13/13 en Polini filter, en Shitty Power. Maar dit dingetje heeft maar liefst een 64!! sproeier nodig…

De prestaties zijn verder nagenoeg gelijk van de twee, trekken normaal en lopen ongeveer 60/65 km/u.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Fredzzz
                    Moderator

welke sproeier met mn ciao evo setup…

Evo blok, 19mm, polini 46mm 80cc, malossi volle wangen race krukas daarbij de polini vario (kan geen koppeling op)…

zit nu std. gewoon 100 in. zou dat passen?

en dan zit ik al een lange tijd te over leggen en denken wat voor sproeier nu in de citta moet met

evo blok, 19mm, 60alu evo polini 42mm, mazzuchelli race volle wangen, en gewoon koppeling…

zit nu 95 in de citta, maar ik heb het gevoel dat die te groot is, alleen zat er eerst 78 in en toen wou die niet eens starten. Iemand zei dat die nog groter moet als 95 (Zoals 100) maar als 95 me al te groot leek…

Alleen lijkt het er wel op dat die groter moet, vol gas weg rijden trekt die niet op, dan slag gas terug en weer gas geven en pas dan trekt die redelijk op… wat dus zegt dat die wat groter moet.

maar goed

Jelle89

dan zet er eens een 100 in, en kijk daarna eens naar je bougiekleur, dan weet je tog ook al meer..?

Herr Flick
                        Topic starter

fred ik denk dat je gewoon eerst eens met de 100 moet proberen, als je hem aan de loop hebt ga eerst de luchtschroef en stationair schroef eens afstellen. en dan met sproeiers

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

hansieb
                          Moderator

Herr FlicK :
                            fred ik denk dat je gewoon eerst eens met de 100 moet proberen, als je hem aan de loop hebt ga eerst de luchtschroef en stationair schroef eens afstellen. en dan met sproeiers

NEEEEEEE thomas…..

EERST!!!! verdomme die sproeier afstellen daarna pas aan de lucht en stationairschroef kloten. Luchtschroef gewoon 1.5 slag open en stationair schroef hoeft nog niet. Het is gewoon een scootercarb dus die stel je ook als een scooter af ! eerst dus de sproeier.

P.s fredje ik heb nog 15 aerox sproeiers volgens mij heb jij ook zon carb met DEL ORTO groot sproeiers, moet je maar een keer langskomen ofzo sproeier 80 – 102 heb ik.

leon ciao
                            Bijdrager

Ik ben bezig met een klein projectje en wil graag weten wat voor sproeier ik ongeveer nodig heb?
                              43mm DR evo
                              Leovinci Krul
                              12/10 dell ortho
                              originele krukas
                              originele ontsteking
                              malossi luchtfilter
                              8cm poelie
                              4 spaaks velgen 16inch

Alvast bedankt!

Jelle89

bewerkte carters..? zoja, 66 ongeveer,
                                nee, dan 62 ongeveer

leon ciao
                                Bijdrager

Mijn caters zijn niet bewerkt dus ik zal maar eens een 62 sproeier proberen

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 5,103)
                                • Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.