Vespa-Ciao.NL
:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

Home Forums Techniek Afstellen ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 5,103)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

nee.. je hebt geen 42mm kop 🙂 bij de polini kit zit een gewone 38mm tot 43mm kop.
      heb deze nu ook besteld want alles aan me motor is nieuw nu, behalve de cilinderkop.
      dus maar even een polini kop besteld.
      ik zal binnenkort wel even een 70-72 proberen kijken of dat verschil maakt

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Jelle89

sorry:|..maar wel weer wat geleerd..:!.

hannesjeuh
        Bijdrager

heb vraagje: een sproeier da is tog da gouden vijsje ee?

Jelle89

dat is dat gouden ding met een gaatje erin wat je ziet als je je carburateur eraf haalt en je vlotter daarna ook, dan zie je hem zitten..
            offtopic: hoe loopt dat nou, 70 malossi met standaard carters en een 12/7 carburateur en een polini SP???

hansieb
            Moderator

http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=8

Check de foto’s dat is de sproeier.

timschilders
              Bijdrager

ja dat goude schroefje, snap niet dat je daar een how to voor moet make:P

Jelle89

sorry hoor, maar toen ik net begon met de hobby en had deze site ontdekt wist ik ook bijna niks van vespa af..nou nog steeds niet alles, maar ik leer wel steeds bij hier op de site..en hij zal ook wel dingen bijleren..;)..

hannesjeuh
                  Bijdrager

thanks

hannesjeuh
                    Bijdrager

ow en eum ik heb op mopshop gekeken naar die sproeiers en zebben er nogal veel (over de honderd denkik) en eum welke moet ik nu nemen? verschillen ze allemaal? welke is de beste? passen ze allemaal?

Jelle89

je moet er 1 nemen die bij je setup hoor..daarom is dit topic, ze verschillen allemaal, het middelste is bij de 1 groter dan bij de ander..en ze passen allemaal, als je bij vespa ciao kijkt..

VespaCiaoPaul
                        Bijdrager

bij de brommerboer hier kan je gewoon een stuk of 5 sproeiers mee nemen en dan gaan testen…(moet al die sproeiers wel betalen maar als je ze trug geeft krijg je je geld terug..soort borg dus)

PSV_HOOL_GELEEN
                          Bijdrager

jelle, welke uitlaat raad je aan? en welke sproeier bij 13/13 want ik heb 13/13 geprobeerd maar nog niet de perfecte sproeier gevonde dus vandaar die 12/10. en kan de inlaat met de hand worden uitgeveild?

PSV_HOOL_GELEEN
                            Bijdrager

is het beter om een polini uitlaat te nemen op een polini cilinder?

Wouz-LwB
                              Donateur

Ik zou zeggen check de how to : Revisie en inlaat bewerken [url]http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=15[/url]

Jelle89

PSV_HOOL_GELEEN :
                                  jelle, welke uitlaat raad je aan? en welke sproeier bij 13/13 want ik heb 13/13 geprobeerd maar nog niet de perfecte sproeier gevonde dus vandaar die 12/10. en kan de inlaat met de hand worden uitgeveild?

welke uitlaat, een die beetje hoogtoeriger is, proma cc denk ik, en als sproeier rond de 64-66 met 13/13 en malossi filter..
                                  inlaat kan met de hand, maar ook op andere manieren, moet je maar ff bij die how to kijken..;)..

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 5,103)
                                • Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.