:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic
-

Jelle89
jaa..die is altijd wel goed..:)..
Heb ik bij deze setup een grotere sproeier nodig dan originele?
Cilinder: Ori
Carters: Ori
Carb: 12/10
Poelie: 70
Uitlaat: Polini Country
Krukas: Ori
ff 2 maatjes groter qua sproeier. hij kan wat meer toeren maken en als je er lang mee rijd zijn de zuigerveren ook al vast beetje versleten.
dus 2 maten grotere sproeier zou ik doen
en dat is? 46? kweenie wat er nu in zit tis originele van ciao mix
ik lees net dat de ciao mix een uitlaatpoort van 23,5 mm heeft…past een polini country er dan wel onder?
hc_mike :
ik lees net dat de ciao mix een uitlaatpoort van 23,5 mm heeft…past een polini country er dan wel onder?
Nee dat past niet. Er zijn bijna geen uitlaten die er standaard onder passen. Dan zul je zelf iets moeten verlassen of een verloopje maken.
Maar in mijn framenummer staat geen U dus dan zou t gewoon 22,5 mm moeten zijn
KayBijdrager
hc_mike :
Maar in mijn framenummer staat geen U dus dan zou t gewoon 22,5 mm moeten zijn
Dan zou het idd een 22,5 uitlaatpoort moeten zijn.

Jelle89
hc_mike :
en dat is? 46? kweenie wat er nu in zit tis originele van ciao mix
ik had 45 origineel in me mix zitten..dus 46 of 47 zal dan wel goed zijn eh.;).
offtopic: Jelle onder een mix past daar een polini country onder?
Ik heb geen U in het framenummer staan en het is een bromblok, dus is t dan gewoon een 22,5mm uitlaatpoort?

Jelle89
zou je ff moeten opmeten met een schuifmaat als je het niet zeker weet..durf het niet 100% zeker te zeggen, maar ik heb ook gewoon 22.5 mm op me mix..

Jelle89
snorklok
50snel dr
bromcarter
12-10 carb. met malossi filtertje
std kruk en citypower..
80 poeli
op een ciao wlke sproeier ongeveer..zit nou 45 in..maar kan bougiekleur niet checke want ie loopt nog nie..
Welke sproeier heb ik nodig op in de setup die ik hiernaast heb staan? Want ik heb nu sproeier 49 er in, maar als hij warm is trekt hij voor geen meter. Maar dat kan natuurlijk ook door de zuigerveren komen. (Ik heb electronisch blok en een standaard luchtfilter)
zou eigenlijk wel moeten kloppen denk ik die sproeier
cittadriver :
zou eigenlijk wel moeten kloppen denk ik die sproeier
Weet je toevallig of dat de standaard sproeier is voor een standaard setup?
-
Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.