:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic
-
woeBijdrager
hallo…
ik heb een probleem heb net een 60cc polini maar hij loopt egt beroerd, ik d8 ik koop een 60cc polini en ik blaas hem wel makkelijk over de 65 heen maar neey hoor:'( ik heb een 13/13 cabr en ik heb nu een 66 sproeier, moet alleen nog een andere bougie kopen, maar pls vertel me hoe et moet??
Gr Reinald
woeBijdrager
Welke sproeier heb ik nodig voor Citta met:
13.13 op uitgeboorde inlaat
orginele filter
Tecno Citypower uitlaat
?
alvast bedankt 😀
56 of 58 zoiets zal het zijn denks…
ok tnx kan het btw zijn dat mijn citypower begrenst is ofzo ?

.-{2F4OV}-.
Volges mij is een citypower een standaard uitlaat waar de begrenzing is uitgehaald…
Dus denk niet dat ie begrenst is…
maar hij heeft natuurlijk niet zo´n goed prestaties als een expansieuitlaat!
RobbieRonald :
ok tnx kan het btw zijn dat mijn citypower begrenst is ofzo ?
als je pijp is dichtgeknepen halverwege.. dan is ie kut.. meot je ff een andere halen..

Jelle89
70cc autisa
13/13
malossi filtertje
citypuffer
rest originelly
welke sproeier? 60 ongeveer?
Jelle89 :
70cc autisa
13/13
malossi filtertje
citypuffer
rest originelly
welke sproeier? 60 ongeveer?
denk eerder 66 (of mss 64)
EdjuhBijdrager
Malossi blok
Deps cilinder
13-13 met bewerkt stnd. filter
Top one
Ik ben benieuwd, cilinder moet nog ingereden worden.
je gaat met standaard filter rijden ? je bent gek 😛 gewoon malossi nemen. en ik denk dat je op 72 zou zitten ofzo ? maar heb hier niet egt een idee voor eigenlijk
EdjuhBijdrager
Herr FlicK :
je gaat met standaard filter rijden ? je bent gek 😛 gewoon malossi nemen. en ik denk dat je op 72 zou zitten ofzo ? maar heb hier niet egt een idee voor eigenlijk
Std. BEWERKT, reken maar dat die veel lucht door laat, hij is afkomstig van een franse bravo(12-12), die heeft er dan nog een slang opzitten met een paar gaatjes. Die slang is er af, dus je hebt een klein doosje met een dikke tuut. Dan wel zo’n dubbel gaasje.
tjah ed… ik zou het ZOIEZO NIET doen… Als ik jou was zou ik wachten.. een 47mm inrijden met een 13/13 is wel erg lomp :O. Dat moet haast wel fout gaan…
Als je nou toch zo eigenwijs bent zorg dan zoiezo dat de slotspeling goed is..
-
Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.