Vespa-Ciao.NL
:: Welke poulie

Home Forums Techniek Opvoeren Welke poulie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mathijs-ciao
    Topic starter

wie weet er welke poulie ikopmijnciaomoet zetten? Ik wil het leifsteen hoger top krijgen. Dan moet je vanachtertoch een grote poulie? Ik heb nu poulie 55.

Mathijs

pleasure
      Bijdrager

Dan zou je een kleinere moeten nemen… maar het zou best zo kunnen zijn dat je met een iets grotere poelie wat harder gaat omdat deze zó klein is dat hij vast niet op toeren komt.

PoliniCiao
        Bijdrager

Ik zou als ik jouw was op 50cc minstens een 8 poulie pakken. Met een kleinere komt je blok niet meer op toeren. Ik denk dat je met een 80 poulie zelfs harder zal gaan als met die 55 en harder trekken!

joey636
          Bijdrager

idd polini ciao heeft gelijk ik zouw een 80mm poulie nemen.
            heb ik ook altijd op mijn 50 en 60 cc gehad.
            nu met 70cc ben ik een maatje naar onder gegaan dus een 70mm poulie voor de toeren.
            maar ik vind een 80mm poulie nog altijd het beste trekt leuk op dus.

Black Custom Ciao Mix
            Bijdrager

waarom geen 85 poulie van een snor die pak ik altijd trek je nog iets beter op:?

joey636
              Bijdrager

ja maar je maakt ook meer toeren je moet een poulie pakken waar je cilinder geen overtoeren mee draaid.
                dus als hij met die 85 poulie geen overtoeren draait is het ook goed.
                anders als hij dat wel doet moet je een maatje kleiner pakken en zo verder maja moet je maar gewoon eens proberen

Black Custom Ciao Mix
                Bijdrager

hij heeft maar 50cc daar maak je echt geen overtoeren mee

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.