Vespa-Ciao.NL
:: welke kleur?

Home Forums Techniek Framedelen welke kleur?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

powered-by-ciao
    Topic starter

ik trotse bezitter van mijn ciao =)
      heb mijn brommer helemaal geschuurd, alle kappen + frame en onderdelen van het frame om hem te spuiten..
      nu weet ik alleen niet welke kleur 😕 hij was orgineel zwart maar de lak was wat beschadigd en wou een ander kleurtje..

heeft iemand vette ideeën of misschien een voorbeeld foto laat het me aub weten?! en witte zij kappen? worden die vies?

eidos
      Donateur

wit – rood
        Zwart – rood

Groen – wit
        Groen – Zwart

Geel – wit
        geel – zwart

alles wat wit is word vies.. en zie je meer.. Schoonhouden is dan wel noodzakelijk..

zijn zoveel kleuren!!! Welke kleuren vind je mooi? Probeer daar es wat van te maken;)

powered-by-ciao
        Topic starter

maar heeft iemand een voorbeeld van zijn ciao?

ik had zelf in gedachte: oranje frame en de 2 zijkappen, balhoofd kapje en de treedplank zwart?
          het leek me ook wel mooi om de kappen wit te maken en het frame enz. blauw (metallic)

Docs
          Donateur

er staat een topic bij de HOW-TO’s met een kleurplaat van een ciao. deze kun je dan gewoon inkleuren met paint. kun je zelf een beetje prutsen met verschillende kleuren.

powered-by-ciao
            Topic starter

weet ik, ik heb hem zelf ook al verschillende keren ingekleurd maar een foto is duidelijker en geeft een beter voorbeeld.

500
              Donateur

Dat is dan een kwestie van rondkijken er zijn genoeg perso’s ,

Lars

keltow
                Bijdrager

Je kan wel zeggen van: “Ik wil rood”. maar ja, welke rood:con? Der zijn er 100erden kleuren rood. Er bestaat iets als een RAL kleurenwaaier waar je de kleuren in op kan zoeken. Deze zijn helaas niet goedkoop/gratis.

Als je gaat spuiten, gebruik dan autolak of beter. Die andere troep ziet er echt niet uit. Heb me hele brommer weer opnieuw moeten schuren. Dit keer doe ik het met autolak en spuiten met een verfpistool met hogedruk in een spuitcabine.

greetz,

EDIT: Met die “troep verf” kon ik het verf van de brommer zo met mijn nagels eraf halen. Zorg ook voor goede primer en breng dit goed aan.

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc

powered-by-ciao
                  Topic starter

ik heb een ral kleuren waaier 😀

heb ook gekeken maar er zijn veeeeel kleuren :'(

Edjuh
                    Bijdrager

Keuzes maken hoort bij het leven.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.