Vespa-Ciao.NL
:: welke gewichten?

Home Forums Techniek Vario welke gewichten?

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

niet helemaal 3 kwart.. staat mijne strak zat..

maar wilde zeggen dat je nog wel wát harder kan hoor.. sjoemel nog even wat

heb je me geld al ontvangen trouwens. je zou me laten horen en je moet t al ruim een dag hebben. PM me dus even aub

zie net in een voorgaand bericht dat je die maloosi snaar heb voor een ciao.. maar die geen 950 hoor.. das een te lange kut snaar voor 90mm

Mike

hulsberg
      Topic starter

weet ik , ik heb geen telebankieren dus weet neti of ik t geld heb, kan ik pas zien als ik t afschrift krijg, ja die v-snaar heb ik al vervange door 950 x 13

kapot
        Bijdrager

Mike :
          niet helemaal 3 kwart.. staat mijne strak zat..

maar wilde zeggen dat je nog wel wát harder kan hoor.. sjoemel nog even wat

heb je me geld al ontvangen trouwens. je zou me laten horen en je moet t al ruim een dag hebben. PM me dus even aub

zie net in een voorgaand bericht dat je die maloosi snaar heb voor een ciao.. maar die geen 950 hoor.. das een te lange kut snaar voor 90mm

Is die wel goed voor 100mm+std vario want anders bestel ik die..

hulsberg
          Topic starter

ja, voor 100 mm is die malossi v snaar voor ciao wel goed

rickgeurten113

waarom als ik een uitgeveild carter heb met een 43mm polini en getunede krukas en met de top one rij ik 75? met 5 grams rollen??
              Waarom zo fucking zwaar

edit: ik ga voor de 975 snaar..bij 950 kan ik de luchtfilter neit meer fatsoenlijk erop zette
              succes lortie

rik
              Bijdrager

rickgeurten113 :
                edit: ik ga voor de 975 snaar..bij 950 kan ik de luchtfilter neit meer fatsoenlijk erop zette
                succes lortie

hij heeft 90mm schijven, met een 975 snaar krijg je em gewoon niet strak genoeg, je zult zien met een 950 snaar trekt ie em beter de schijven in (en zul je harder gaan:O), succes;)

hulsberg
                Topic starter

ok, welke rolletjes moet ik ongeveer gana uitproberen?

Mike
                  Bijdrager

ik rijd met mijn vertanding met 6,6.. dat heb ik egt nodig omdat ik zware malossi vertanding heb, jij zou het wel af kunnen met 7,5 a 8 gram

Mike

rik
                    Bijdrager

rond de 6/7 grams eens klooien? durf et niet te zeggen, kijk ook naar je trekverne he, gewoon kwestie van uitproberen, ff op de site rondzoeken miss dat je dan wat wijzer wordt;)

hulsberg
                      Topic starter

waar zitte die trekveren dan?

Toad
                        Bijdrager

hulsberg :
                          waar zitte die trekveren dan?

als je je achterkoppeling heb, draai je die moer los in een bankschroef (pas op dat je pouly niet wegvliegt door de drukveer). dan haal je alles eraf en zie je als het goed is je trekveren

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.