Vespa-Ciao.NL
:: Welke Citypower vindt jij de beste?

Home Forums Techniek Opvoeren Welke Citypower vindt jij de beste?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

inline
    Topic starter

Ok, ik heb de gianelli standaard uitlaat binnen en onder m’n citta hangen.
      Was nog best lastig om die eronder te hangen omdat het een ciao uitlaat is.
      Ik vind hem heel goed rijden: trekt goed, middenin is hij wat rustig, maar daarna laat hij veel toeren toe.
      Nadeel vind ik wel het geluid, ik kocht deze vooral omdat ik dacht dat hij veel stiller zou zijn en dat viel me toch een beetje tegen.

niek1992
      Bijdrager

Met standaard cilinder is de gianelli stiller als de techno citypower ( mijn mening ). techno heeft wat hogere gepingel vind ik. gianelli heeft dan zo’n dof geluidje. Maar als je ook maar enigsinds met een opgevoerde setup rijdt, dan maakt een gianelli al wat meer herrie. Hij laat ook wat meer toeren toe he :con

R-Ciao
        Bijdrager

inline hoe hard loopt de Gianelli? en kan je hem anders vergelijken met andere citypowers misschien want ik wil hem ook alleen weet niet of het verschil de moeite waard is want ik heb hier ook nog een citypower.

raid3rNL
          Bijdrager

Ik heb zelf nu een proma cirquit.
            Die maakt ook een pokke herrie en ik denk er ook over zo’n uitlaatje te bestellen bij JMPB. Vooral om de herrie een beetje te dempen, maar heeft dit ook nog zin? Of kan je nog steeds niet praten met iemand die naast je rijd?

Edjuh
            Bijdrager

Scheelt een hoop met een circuit, cilinder maakt ook best veel uit(50cc piaggio of 65 polini).

tieees
              Bijdrager

Ik ben ook van plan een citypower te gaan kopen,

maar is bijv. de Giannelli geschikt voor mijn standaard cilinder + 12.10 dell’orto?

VeldMuijz
                Bijdrager

JA dat kan prima hoor.
                  Ik heb de city power gehad onder een uitgeveild blok met snorklok en 13.13 ging ik toen 40, maar het was een model van de bromboer hier waar geen merk op stond.

erikbloemberg

ik heb ze ook allemaal gehad maar ik sluit me aan bij jelle de proma is het snelste.Ik heb hem zelf ook onder me citta

Kein1992
                    Bijdrager

Past de Giannelli ook onder de vespa si?

raid3rNL
                      Bijdrager

Van welk merk verkoopt JMPB ze?
                        En heeft iemand ervaring met dat ding onder een si?

Noetiepoerker26
                        Donateur

Kun je bij de gianelli het chromen rooster eraf schroeven?

freddy k
                          Bijdrager

@noetiepoerker26 ja dat kan je maar dan heb je wel 2 moertjes er op.
                            Effe fototje gegoogled.

sen-der2
                            Bijdrager

@Kein1992
                              als je op jmpb kijkt zie je dat er ook een citypower gianelli model is voor de si.

ik haal hem vanavond op mijn maat heeft hem ook en je merkt het verschil direct tussen de gianelli en de techno (die ik heb).
                              de gianelli laat veel meer toeren toe. de snor si van mijn maat loopt net iets harder als die van mij terwijl ik een 50cc dr heb en een
                              12/12 cabr terwijl hij alles veder standaard heeft en een 12/8 cabr.

Noetiepoerker26
                              Donateur

@Freddy k, die twee moertjes neem ik me voor lief! 😉

r32
                                Bijdrager

Mijn ervaring is

Techno citypowersluit niet goed aan op cilindermond ( uitlaat pasta geBruiken )
                                  Trekt goed op ( beter dan gianelly ) geluid inderdaad blikkerig mijn snelheid met dezelfde setup 42 gps.

Gianelly sluit goed af ( trekt minder op dan techno citypower ) geluid is doffer ( in mijn ogen stiller dan techno )

Loopt stukken harder ( dezelfde setup als boven rond 50 gps )

Maar omdat me dit te hard was ( ivm politie snorbrommer )heb ik de techno gemonteerd.
                                  ik vond het geluid van de gianelly mooier.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.