Vespa-Ciao.NL
:: Welke citypower past op Citta?

Home Forums Techniek Overige techniek Welke citypower past op Citta?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Grindpad
    Topic starter

Ik wil een SIto pijpje op mijn Citta monteren maar ik kan nergens een versie speciaal voor Citta vinden. Mijn huidige Techno citypuffer loopt aan tegen mijn achterband dus die heb ik nu bij de brug met de bevestigingslip voorlangs gemonteerd. Dit wil ik dus met een nieuwe pijp niet doen.

Welke van deze past er gewoon netjes op een Citta?

speedbuxy
      Bijdrager

Geen van deze uitlaten past plug and play onder een citta.
        Citta is gelijk aan een bravo en daar moet de uitlaat geschikt voor zijn.
        Maar die zie/vind je amper.
        Je beste keuze is een ciao versie. Deze past met geluk plug and play en anders moet je een gaatje boren in de brug.
        Wil je dit niet, dan kan je op ebay nog wel een bravo versie citypower vinden denk ik.

Gratje
        Bijdrager

Dgm 39330 S
          die past Onder mijn citta. Zonder boren.
          midden uitlaatpoort tot midden ophangpunt 42.5 cm

Grindpad
          Topic starter

Dank jullie voor jullie snelle reacties! Boren vind ik op zich nog niet zo erg. Hij moet voor mij wel met het bevestigingspunt aan de binnenkant van de brug gemonteerd kunnen worden zonder dat de band aanloopt.

speedbuxy
            Bijdrager

Je kan er ook voor kiezen om de dikke moer die op de achter ophanging zit er af te slijpen en dan een bout pakken met een plattere kop.
              Dit werkt vaak ook wel om net genoeg ruimte voor je band te creeren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.