Vespa-Ciao.NL
:: welke cilinder past op een standaard elek. carter

Home Forums Techniek Opvoeren welke cilinder past op een standaard elek. carter

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robke15
    Bijdrager

als je carters bewerkt is het een best leuke cilinder.. overal best veel kracht

r32
      Bijdrager

Hoi,

ik had deze cilinder op een onbewerkt carter.

scheelde me 6 km per uur harder, maar bergen trekkacht meer niet normaal echt een fijne cilinder

maarja heb hem eraf gehaald omdat ik een snor heb en veel met de snor naar het werk en een gebied rij waar veel politie rijd

en als je ze lasergunnen met meer dan 45 kmh op snor zouden ze theoretisch je rij bewijs kunnen invorderen

(dacht vroeger dat het net zoals bij een auto 30 kilometer was dus 25 + 30 is 55 )

Gr R32

(( hoi martino, ik dacht dat het alleen snorcarters waren welke begrenst waren,(alweer wat bijgeleerd) maarja carter van mijn pekelblok heb ik nu al aangepast))

elmagnifico
        Topic starter

wat heb je met die cilinder gedaan dan, had er wel belang bij

Robke15
          Bijdrager

r32 :
            Hoi,

ik had deze cilinder op een onbewerkt carter.

scheelde me 6 km per uur harder, maar bergen trekkacht meer niet normaal echt een fijne cilinder

maarja heb hem eraf gehaald omdat ik een snor heb en veel met de snor naar het werk en een gebied rij waar veel politie rijd

en als je ze lasergunnen met meer dan 45 kmh op snor zouden ze theoretisch je rij bewijs kunnen invorderen

(dacht vroeger dat het net zoals bij een auto 30 kilometer was dus 25 + 30 is 55 )

Gr R32

(( hoi martino, ik dacht dat het alleen snorcarters waren welke begrenst waren,(alweer wat bijgeleerd) maarja carter van mijn pekelblok heb ik nu al aangepast))

is bij 45 km/h al rijbewijs inleveren?:|

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.