- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 februari 2014 om 13:45 #184044
Ik heb zelf al gekeken bij de cilinder voorbeelden, maar ik heb geen idee ik kom er niet uit en er staat niets op ook
Het is een 43 mm in ieder geval.
Hoeveel cc?
😕

en deze kom ik ook niet uit! 🙁
Merk is een Dr dat staat er op, maar is maar een 38,4mm oid?
50 snel oid?

Eurocilindro ook een 38,4mm standaard??? Misschien iets sneller?
2 februari 2014 om 14:02 #201836Vreemde eend die bovenste cilinder.
(mocht je hem willen verkopen dan heb ik er zeker wel belang bij)De andere cilinder is een 50 DR
(ook een leuke cilinder)En de onderste is de 50 Eurocilindro.
(ook een leuke cilinder die ook zeker wel snel is)2 februari 2014 om 14:07 #185835Bovenste is ook een 43mm Eurocilindro. Maak eens een foto vanaf de ondekant van de cilinder. Zie je daar geen Eurocilindro staan of iets weg gefreest?

De tweede cilinder idd een 38,4mm DR
De derde cilinder een 38,4mm Eurocilindro. (Wordt als Athena verkocht)
Over elke cilinder is wel wat te vinden hier op het forum.
2 februari 2014 om 14:12 #201837Ik ben ook maar even naar boven gelopen om te kijken en is idd een Eurocilindro.
Ik meende dat die niet van die inkepingen had bij de koelribben, maar heb m,n ogen bij montage blijkbaar vaak dicht gehad want hij heeft ze wel:lol2 februari 2014 om 14:17 #201838Worden je ogen nu al slechter? Ouderdom..:D Ik herken aan deze inkepingen juist een Eurocilindro. Behalve de Fluitpoort versies hebben alle Eurocilindro’s dit. Wat me wel opvalt, de grote van de poortjes. De bovenste hulppoorten lijken wat groter dan die eronder. Vergelijk hem met de cilinder die ik post. Of heeft dit met de hoek van fotograveren te maken?
Tevens het leuke aan deze Eurocilindro is dat deze wel een redelijke afwerking heeft gekregen.
2 februari 2014 om 14:20 #201839Damn mensen dat jullie dit allemaal zo ff weten :con
Bovenste is wat ik via pm ook al te horen kreeg van jockoballa een eurcilindro 70 cc
Ik zal zo nog wel even een foto schieten van meerdere kanten2 februari 2014 om 14:25 #201840Het zal ook nog een ander merkje kunnen zijn. In dit geval hebben ze vaak de letters van de onderkant afgefreest.(Niet eens netjes). Het blijft voor mij alsnog een Euro, maar zal dan via Fabrizi, Simonini of Zirri verkocht zijn bijvoorbeeld. Het kan in dit geval dan wel zijn dat ze met de hand nog zijn nabewerkt.
2 februari 2014 om 14:25 #201841M,n ogen zijn nog prima dus het zal m,n geheugen wel zijn:lol
Ik kwam qua inkepingen namelijk niet verder dan de 42mm alu:|
Maar die hulp poortjes zijn bij zijn cilinder idd wat kleiner dan bij jouwes. Maar onderling verschil zie je bij Eurocilindro wel meer.2 februari 2014 om 15:31 #201842de andere kant even gekeken en schoongemaakt:

Is dus weggefreesd
2 februari 2014 om 17:33 #201843Een omgekatte Eurocilindro dus.
Maar nog steeds een leuk cilindertje
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.