Vespa-Ciao.NL
:: welke cilinder is dit!

Home Forums Techniek Motorisch welke cilinder is dit!

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gielos
    Topic starter

Zou je mischien daar eens een foto van klikken, mits je hem uit elkaar hebt liggen.

Ik wil dan graag zien hoe de spoelpoort in dat blok er uit ziet, dus als je ff foto wilt klikken, liefst als bijde carter los liggen van bijde een foto van de spoelpoort maken.

Alvast bedankt!

greetz

Frenkie
      Bijdrager

Defcon F is trouwens niet zo heel duur. Paar euro bij EPC.

Maar ik zou er niet aan beginnen. Je verliest nu wel wat carterdruk, maar ik denk dat je dat qua prestaties bijna niet zult merken. En met die Defcon loop je alleen maar een risico dat ie los kan schieten en door je blok gaat vliegen. (kans is klein, maar bestaat wel)

gielos
        Topic starter

jah dat heb ik ook vaker gehoord dat dat wel eens kan gebeuren!
          En mijn opa had het over lood in het blok gieten maar hij wist niet precies hoe (OPA,s he)

Iemand hier ervaring mee?

Eneeu frankie, hoeveel kost dat spul dan bij EPC >?

Vespaflappie
          Bijdrager

gielos :
            Zou je mischien daar eens een foto van klikken, mits je hem uit elkaar hebt liggen.

Ik wil dan graag zien hoe de spoelpoort in dat blok er uit ziet, dus als je ff foto wilt klikken, liefst als bijde carter los liggen van bijde een foto van de spoelpoort maken.

Alvast bedankt!

greetz

Kijk ff op J@pies site…Pak je vespaparts en dan malossi engine… Dan zie je de spoelers zitten…en anders mail ik ze je wel ff…

Frenkie
            Bijdrager

gielos :
              Eneeu frankie, hoeveel kost dat spul dan bij EPC >?

Ik zou het niet precies weetn, maar een tijd terug ben ik met een vriend van me zijn scooter gaan afstellen bij EPC op de bank. En toen hadden we dat spul ook nodig. Hij had er geloof ik iets van 10 euro voor betaald. Maar dat weet ik niet meer zeker.

coda
              Donateur

Had eens een DEPS poort in mijn speedengine gefreest,maar later weer dichtgesmeerd met vloeibaar alu (loctite).het houdt nog steeds,gaat niet zomaar los hoor,is retesterk spul.Werkt ook goed alsje frees eens doorschiet als je je inlaat bewerkt.

gielos
                Topic starter

Ik heb nu dus me blokie in elkaar zitten, Maar hij loopt niet echt geweldig maakt ook weinig toeren!

Hij gaat ongeveer 60 km per uur!

Zou dit alles aan de afsteling van de vario/achterkoppeling liggen?

Edit: Ik heb er nu een 76 sproeier ingedrukt, hij loopt nu al stukken better.

Maar hij gaat nog maar 70 km per uur, ik had er meer van verwacht.
                  de bougy is nog steeds een beetje droog, kan nog meer benzine gebruiken.

Setup:
                  70 cc pinasco, hoge drukpet
                  org carter nieuwe spoelpoort aangemaakt, inlaat bewerkt
                  13/13 carb 76 sproeier mallosi filter
                  leo hm
                  variomatic alles orgineel)behalfe de messing ring weggevijlt.

Iemand enig idee wat ik hier maximaal mee zou kunne halen ?

iaccaloco
                  Bijdrager

Ehh….:$
                    Hier misschien iets aan?

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
                  8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.