Vespa-Ciao.NL
:: welke cilinder?

Home Forums Techniek Opvoeren welke cilinder?

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaheerlen
    Bijdrager

Citta_Florian :
      Ik zou geen van bovenstaande cilinders kopen, maar als je dan moet kiezen tussen die 2 zou ik voor de Creco gaan.

Maar wil je echt leuk rijden dan koop je een Dr evo voor 7 tientjes (of een AR/Polini) cilinder, deze zijn kwalitatief beter en gaan ook nog eens een stuk sneller.

Als je goed had gelezen, staat er dan hij maar 60 hoeft te rijden met een harde optrek.

MAG zelfs niet harder gaan, om dat het z’n moeders Vespa SI is.

Florian
      Moderator

Vespaheerlen :

Citta_Florian :
        Ik zou geen van bovenstaande cilinders kopen, maar als je dan moet kiezen tussen die 2 zou ik voor de Creco gaan.

Maar wil je echt leuk rijden dan koop je een Dr evo voor 7 tientjes (of een AR/Polini) cilinder, deze zijn kwalitatief beter en gaan ook nog eens een stuk sneller.

Als je goed had gelezen, staat er dan hij maar 60 hoeft te rijden met een harde optrek.

MAG zelfs niet harder gaan, om dat het z’n moeders Vespa SI is.

Als jij goed had gelezen, staat dat hij maar 50 hoeft te rijden:thumb
        Dan een kwalitatief mindere cilinder dus de Creco

Vespaheerlen
        Bijdrager

Ik hoef er niet voor te lezen, ik ken hem persoonlijk en weet wat hij wilt dus;)

Martino
          Moderator

Topic gaat dicht. Veel zinnigs lijkt er hier niet meer gepost te worden.

Als vespaheerlen toch al wist wat hij wou hebben dan had het hele topic dus geen zin

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.