Home › Forums › Techniek › Framedelen › Welke bedrijven spuiten Coolchrome
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 9 maanden geleden door sombrero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juni 2007 om 16:31 #161496
Hallo ik ben sander. ik zit nog niet zo lang op it forum maar ik had een vraag….
Bij welke bedrijven kan ik iets coolchrome laten spuiten????
ik weet dat het bij mm coating kan maar waar kan het nog?
Alvast bedankt.
17 juni 2007 om 20:58 #164419Waarom reageert niemand op deze topic 🙁 ??? weet egt nietmand dit???
17 juni 2007 om 21:00 #164420als iemand t weet zal die het je wel melden.
graag niet van dit soort reacties;)
Edit ArvidW: Ach, hij bumpt hem pas na 2 weken, dat is toch niet zo erg. Zolang hij het maar op een iets andere manier doet:)Mike17 juni 2007 om 21:22 #164421owkee tog bedankt eh 😉
ik zal eens gaan rondvragen in de buurt
17 juni 2007 om 21:37 #164422Sander_Vespa_92 :
Hallo ik ben sander. ik zit nog niet zo lang op it forum maar ik had een vraag….Bij welke bedrijven kan ik iets coolchrome laten spuiten????
Alvast bedankt.
ik ken een spuiter die dat kan spuiten… je bedoelt toch lak die eruit ziet als chroom? hij heeft mijn frame ook gespoten:)
edit, hij werkt bij een schadeherstelbedrijf in schinnen, misschien bij jouw in de buurt?
17 juni 2007 om 23:18 #164423is wel een erg kwetsbare lak.
steenslag meteen aantippen met blanke lak anders wordt ’t vlekje zwart.
Lak is ook minder hard.Das altans mijn ervaring met zo’n lak van 3j geleden. Misschien dat het tegenwoordig betere is
K heb het wel over profi lak h`e, niet die motip chroom rommel…17 juni 2007 om 23:28 #164424oke dit is vaag, iedereen zegt altijd dat motip helemaal de shit is.. en nu is het inees crap?
wat is nou goede lak?:)
Mike17 juni 2007 om 23:57 #164425
sjaak trekhaakmotip is zeker goeie lak alleen die chrome spray is gewoon k.t ,als je der met een doek overheen veegt ,nat of droog maakt niet uit dan word t dof ,en na een tijdje slaat het zelfs wit uit
18 juni 2007 om 12:06 #164426Die Chrome Motip lak is pure troep eigenlijk.. is ook alleen voor binnen bedoeld.. en kan niet goed tegen regen en weer etc.
Wat CoolChrome betreft, in Groningen hier waar ik mijn Citta heb laten spuiten is een zaak die dat doet… of… deed. Ze waren er zo ontevreden mee dat ze ermee zijn opgehouden…
18 juni 2007 om 12:32 #164427G-no :
Sander_Vespa_92 :
Hallo ik ben sander. ik zit nog niet zo lang op it forum maar ik had een vraag….Bij welke bedrijven kan ik iets coolchrome laten spuiten????
Alvast bedankt.
ik ken een spuiter die dat kan spuiten… je bedoelt toch lak die eruit ziet als chroom? hij heeft mijn frame ook gespoten:)
edit, hij werkt bij een schadeherstelbedrijf in schinnen, misschien bij jouw in de buurt?
Ja ik bedoel dit chrome … http://www.mmcoating.nl/chroom.htm
MMCoating CoolChromeWant schinnen ligt bij mij in de buurt (ongeveer 30 km) dus dat zou wel handig zijn..
kun je me ff het adres geven..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.