Vespa-Ciao.NL
:: Welk type ciao heb ik??? (MET FOTO)

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Welk type ciao heb ik??? (MET FOTO)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

opidopie
    Topic starter

Hallo allemaal!
      Ik heb sinds kort een ciao voor erbij gekocht. Hij loopt nog niet echt hard, ongeveer 25!
      Ik wil hem dus wel iets harder laten lopen, maar vraag me af of dat kan met mijn ciao, want ik lees hier en daar verhalen over ciao’s die je niet op kan voeren.

Dit is hem dus, kan iemand mij vertellen waar hij begrenst zou kunnen zijn en welk type dit is??

BVD!

Jelle
      Moderator

dit is een ciao px, is begrenst bij de inlaat en het karter is zo begrenst dat er niet zonder aanpassingen een grotere cilinder op past en natuurlijk een snorklok in het achterwiel.

oja en een uitlaat met een super dikke bocht… 😛

zet er een citypowertje op en een bromklok in het achterwiel en je haalt zo de 45/50

J3sp3R
        Bijdrager

opidopie
          Topic starter

jelle :
            dit is een ciao px, is begrenst bij de inlaat en het karter is zo begrenst dat er niet zonder aanpassingen een grotere cilinder op past en natuurlijk een snorklok in het achterwiel.

oja en een uitlaat met een super dikke bocht… 😛

zet er een citypowertje op en een bromklok in het achterwiel en je haalt zo de 45/50

Thnx!
            En op welke wijze is hij begrenst bij de inlaat? Is de inlaat dan kleiner qua oppervlakte, zo ja hoeveel mm? Ik heb een 12-7 cab. is dat 10 of 7 mm?

En dat met die snorklok… Kan je dat niet verhelpen met een andere poulie?

Jelle
            Moderator

kan ook, maar mijn voorkeur gaat uit naar een bromklok.

de inlaat zal wel 7mm zijn.

Mike
              Bijdrager

dit type ciao heb ik ook en die is niet begrenst voor grotere cilinder hoor jelle:) je zit alleen met het inlaatje en de Snorvertanding

Mike

Jelle
                Moderator

oke ik dacht dat dit type ciao dat ook had???

maar mike jij hebt toch een brommer en geen snor, kan dat niet de reden zijn waarom jij dat niet had?

Mike
                  Bijdrager

en meissie van me werk had dit model ook, die moest ik een keer opvoere, was ook geen probleem met een ander cilindertje… maar het blijft een altijd een verassing wel type blok je heb denk ja

Mike

.-{2F4OV}-.

Een vriend van mij had deze owk.
                      En die was owk niet begrensd voor grotere cilinders…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.