Vespa-Ciao.NL
:: Welk merk cilinder?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Welk merk cilinder?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ruben06NL
    Topic starter

Goedenavond, ten eerste sorry voor de plaatsing van dit topic, ik wist niet waar ik hem onder moest plaatsen… 😀

Ik heb een uurtje geleden m’n nieuwe blok opgehaald met een cilindertje, koppeling, carburateur enz.
      Nu vroeg ik me af… iemand enig idee welk merk cilinder dit is? Ik weet niet of die origineel is namelijk…
      De doorsnee is +- 38mm dus vgm. gewoon 49cc…

Voor ’t zelfde geld is het chinese namaak, is wel handig om te weten want ik ga ‘m waarschijnlijk doorverkopen aangezien mijn originele prima werkt, en ik evt. zelf voor een DR ofzo wil gaan.
      Bij voorbaat dank…

Mvg
      Ruben

Ruben06NL
      Topic starter

Ruben06NL
        Topic starter

Sorry, dat gedonder met afbeeldingen steeds.. hoop dat het nu is opgelost…

FonS
          Bijdrager

Welk merk het is kan ik je niet vertellen, maar ik heb ze wel vaker gezien. Het is gewoon een kopie van een standaard cilinder, zoals van vele merken verkrijgbaar.
            Als ik het me goed herinner is dit wel een van de betere, de laatste tijd zie ik de kwaliteit van de verkrijgbare cilinders achteruit gaan (voornamelijk afwerking).

Ruben06NL
            Topic starter

Oke, gelukkig ziet ie d’r nog goed uit (geen krassen ofzo).
              Ik verkoop ‘m waarschijnlijk aangezien ik nog een goedwerkende 50cc Piaggio Cilinder heb en evt. nog ga voor een 43DR of Polini…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.