Vespa-Ciao.NL
:: Wel starten maar uitvallen tijdens rijden

Home Forums Techniek Problemen oplossen Wel starten maar uitvallen tijdens rijden

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door RiPe.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kipje
    Topic starter

Hoi,

heb een vespa si snor,
      <

Lennaert
      Sleutelbeheerder

al alles schoongemaakt?
        kijk eventjes alles na of het goed zit en schoon is

kipje
        Topic starter

Alles ff schoongemaakt deed het indd, het stukje waar me bezineslangetje in me carbu was verstopt dus afijn hij deed het weer.

Maarrrr

Nieuw probleem, uitlaat eraf getrild dus nu goed vastgemaakt, zit er nu beter op en kan nu geen lucht ontsnappen bij de inlaat(wat hij eerst wel deed!) rijdt goed, alleen hij valt uit als ik stil sta, terwijl als hij op de standaard staat (het wiel dus geen wrijving heeft en vrij kan draaien)hij niet uitvalt.
          Ook blokeert het achterwiel als de motor niet loopt of als ik de decompressie knopje niet indruk.

Alvast bedankt!

goedguus
          Bijdrager

achterwiel komt doordat je compressie in je blok opbouwt is heel normaal.. en goed zelfs

carb kun je afstellen aan de zijkant zit een schroef die moet je ff iets in draaien en dan zodat hij net niet uitvalt (moet je doen als hij warm is)

RiPe
            Bijdrager

Volgens mij ontkoppelt je koppeling niet goed, zitten die veertjes wel goed die je vervangen hebt?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.