Vespa-Ciao.NL
:: weird

Home Forums Algemeen Oude topics weird

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mulder[sst]

Oke, ik heb vandaag er een ander carbje op gezet, en nu werkt hij perfect. Echt vreemd niet?

Nu heb ik alleen nog het probleem van de achterrem:

Edjuh
      Bijdrager

mulder[sst] :
        Oke, ik heb vandaag er een ander carbje op gezet, en nu werkt hij perfect. Echt vreemd niet?

Nu heb ik alleen nog het probleem van de achterrem:

En dat is?

FonS
        Bijdrager

mulder[sst] :
          Volgende probleem, me achterem heeft er geen zin in, zit een nieuw segment op, heb de trommel schoongemaakt en die lijkt ook niet uigesleten, maar hij wil (helemaal) niet remmen. Waar kan dat aan liggen.

Edjuh
          Bijdrager

FonS :

mulder[sst] :
            Volgende probleem, me achterem heeft er geen zin in, zit een nieuw segment op, heb de trommel schoongemaakt en die lijkt ook niet uigesleten, maar hij wil (helemaal) niet remmen. Waar kan dat aan liggen.

Bedankt Fons,

Maar ik heb geen ervaring met dit probleem, ik neem aan dat je na het vervangen wel gekeken hebt of hij gewoon functionneerd als je aan de hendel trekt? Ik moet binnenkort ook een segmentje vervangen, hopelijk kom ik niet hetzelfde probleem tegen.

mulder[sst]

Naja het zag er over het algemeen goed uit vond flick ook, hij remt nu alleen als je de rem helemaal induwt, in 2 verschillende wielen dus ik ga toch een ander segment halen denk ik.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.