mulder[sst] :
Volgende probleem, me achterem heeft er geen zin in, zit een nieuw segment op, heb de trommel schoongemaakt en die lijkt ook niet uigesleten, maar hij wil (helemaal) niet remmen. Waar kan dat aan liggen.
mulder[sst] :
Volgende probleem, me achterem heeft er geen zin in, zit een nieuw segment op, heb de trommel schoongemaakt en die lijkt ook niet uigesleten, maar hij wil (helemaal) niet remmen. Waar kan dat aan liggen.
Bedankt Fons,
Maar ik heb geen ervaring met dit probleem, ik neem aan dat je na het vervangen wel gekeken hebt of hij gewoon functionneerd als je aan de hendel trekt? Ik moet binnenkort ook een segmentje vervangen, hopelijk kom ik niet hetzelfde probleem tegen.
Naja het zag er over het algemeen goed uit vond flick ook, hij remt nu alleen als je de rem helemaal induwt, in 2 verschillende wielen dus ik ga toch een ander segment halen denk ik.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.