Vespa-Ciao.NL
:: Wat zouden jullie doen?

Home Forums Techniek Framedelen Wat zouden jullie doen?

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaflappie
    Bijdrager

ThieskeCiao
      Bijdrager

http://www.cycle-tech.ch
        daar snap ik nisk van van die site

ennuh voor mijn eie ciao mix heb i kge informeert voor een buddy seat maar die zijn er gee nvoor gemaakt:( dus maar als jullie er een inde meld het mij asjeblieft i kzoe ker namelij kook 1tje thnx

(als je mij een mailtje stuurt gaat het beste)
        thijsphilipsen@hotmail.com

ciao4ever
        Bijdrager

ey miesmaster je ken misschien een figuurtje uit die bolling in je kap halen waar je poulie achter zit en daar dan racegaas achter dat heb ik wel eens eerder gezien dat stond wel vet.

Miesmaster
          Topic starter

Dat staat opzich wel vet maar ik gaan het niet doen vanwege regen enzo

alienxxl
            Bijdrager

dan maak je aan de voorste bolling van je zijkap zo’n luchthapper als bij een scooter, en dan probeer je dat racegaas aan het uiteinde te plakke.
              dus aan de kant waar de luchthapper niet aan de brommer zit, maar die andere;)
              en dan stop je daarachter een of ander goedje, bv iets van staalwol of demperwol in de luchthapper tot aan de kap. Dan hoef je geen gat in de kap te zagen, want je ziet die hele kap niet meer door de luchthapper, racegaas en demperwol;)

VespaBooiiY
              Bijdrager

stang ertussen en beter tunen 😀 en meer racy style maken olietank weg en gewone bagagedrager en dan chrome veren i.pv. die stangetjes is ook miss een optie

Miesmaster
                Topic starter

die stangetjes heb ik al vervangen maar dan door chrome buizen en niet door veren. En ik ga luchthappers op me andere ciao doen en maar eens kijken hoe dat allemaal gaat.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.