Vespa-Ciao.NL
:: wat voor uitlaat past bij mij ?

Home Forums Techniek Opvoeren wat voor uitlaat past bij mij ?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa-si-owner
    Topic starter

ja ik heb ook een proma circuit gekocht maarre was is sp ? (vetter signatur)

Lowie
      Bijdrager

Polini SP, die uilaat op de foto van mhrcitta

vespa-si-owner
        Topic starter

oww oke nee ik heb nu dus een proma circuit en kijk eerst hoe dat gaat anderes zet ik er nog een 80 mm poellie onder natuurlijk incl v-snaar

toevoeging

ik hoorde vandaag dat ajs je een andere poeli neem je ook gwn het blok naat vorgen kan schuiven ipv een nieuwe snaar te kopen weet iemand hier iets van of heeft iemand hier ervaring mee ?

Guus
          Bijdrager

Ik heb wel een idee waarom hij maar 35 gaat mijn eigenlijk brommer, (maar door geluk met keurder) snorciao gaat ook 30/35. Ik geloof dat ze in Italie alleen maar met helm kennen of zoiets er zijn in ieder geval bromciao’s met snorsetups. Dus ik zou eerst maar is kijken of het wel zeker een 50 cc is.

vespa-si-owner
            Topic starter

ok dank 😀

Jelle
              Moderator

snor en brom zijn altijd beide 50cc!

ga eerst eens kijken naar je achterklok, daar staat een nummer op eindigd dit op een 7 dan zit er een snorklok in, deze moet je dan vervangen door een bromklok (met nummer 5)

dan ga je meteen 15 km harder!

Het kan ook zijn dat je uitlaat verkoold is….(dat wil zeggen dat hij vol zit met koolaanslag en dus niet goed zijn lucht kwijt kan)

hanborkii
                Bijdrager

bij mij staat er iets van a17 dus is et een snorklok??? en waar moet ik dan naar vragen bij de brommerboer als is een bromklok wil

vespa-si-owner
                  Topic starter

euj ik heb ff gekeke het is een 5 dus het is iig wel een brom blok :rules
                    ik heb er vanmidag net een nadere uit laat onder gekwakt nu loopt hij een kleine 50 😀
                    ik wil d`r ook nog een 80 mm poeli onder zetten helpt dat allen voor top of voor optrekken ?

ik hoorde dat je dan geen ander v-snaar hoeft te kaufen want je kan ook het blok naar voore doen ??

hanborkii
                    Bijdrager

80mm poeli is meer voor de top maar ik zou er ook een v-snaar bij hale voor een 80 mm peoli anders kan die erg slippe die snaar heb ik ook gehad

vespa-si-owner
                      Topic starter

oke … heb je hem nog dan wil ik hem wel van je kope !!!

hanborkii
                        Bijdrager

ga is naar de brommer booer daar betaal je ongeveer voor een goedkope poeli 4 euro en de duurdere 6 en een v-snaar kost een tientje ofzo http://www.jmpb.nl/shop/index.php?cat_id=89&catname=’Poeli’s%20&%20Snaren&#8217; kijk daar maar is op

Tom ciao

Kijk uit bij die v-snaren
                            Die zijn voor citta’s, dus als daar bij staat dat die voor 80 poelie is, klopt dat niet omdat de achterbrug van een citta langer is en de v-snaar dus ook langer moet zijn.
                            Dus die snaren zijn te lang 😉

vespa-si-owner
                            Topic starter

ok dank voor de info

Dooley
                              Bijdrager

welke uitlaat werkt beter op de set-up hier links?
                                de citypower of een leo krul?
                                wie ken me helpen;)

Edjuh
                                Bijdrager

Krul.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.