Vespa-Ciao.NL
:: Wat voor uitlaat?

Home Forums Techniek Opvoeren Wat voor uitlaat?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Burusu
    Topic starter

Hoi ,

ik heb een snelle citta met een si brug waar ik graag binnenkort een nieuwe uitlaat voor bij wil bestellen. Hij heeft momenteel een gianelli city power en daar mee vliegt hij op zich al. Alleen lijkt mij dat ik er meer uit kan halen, ik rij namelijk met een 75cc athena en polini speed engine met 13/13 carburateur. Liefst dus ook een uitlaat die in een si variant is zodat er geen aanpassingen gedaan hoeven te worden

Ik hoor graag tips en adviezen.

groetjes

1

zevenenergie
      Donateur

Ik zou in jouw geval, voor een 16mm carburateur gaan. Daar heb je een speciaal spruitstukje voor nodig.
        De gianelli city power word namelijk alleen overtroffen door een goede expantie uitlaat maar dan kom je op een heel ander geluids nivo.
        En optie zou zijn de leovince SP of een scooteruitlaat omlassen
        dan blijft het geluid redelijk binnen de perken.
        Als je dan je uitlaat timing nog een beetje aanpast gaat hij blazen en dat is wel heel erg leuk rijden.

Burusu
        Topic starter

Bedankt voor je reactie, ik kreeg helemaal geen melding haha, ik zat er gister toevallig naar te kijken naar de carbs dus dat word inderdaad de volgende stap en dan een nieuw uitlaatje erbij haha ; als het zover is update ik het even

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.