:: wat voor trekveerjtes enzo?
-
hey
ik ga ik binnenkort de volgende setup onder me si stoppen
maar ik heb nog een paar vraagje welke trekveerjtes ik het beste kan nemen en van hoeveel % enzo
dit komt er onder
speed engine
70cc mallosi (misschne polini evo)
13/13 carb
powerfilter
sp uitlaatje
en heel misschien een vario maar eerst moet ik dit maar is proberen en ut gaat me ook wel een beetje omtrekkracht en daarom zet ik er ook poulie 95 op maar heeft iemand nog tips voor wat voor trektveertjes ik nodig heb iemand zei al iets over scooterveertjes 30% ofsow
iemand tips???
laterz
als je zonder vario rijd, moet je gewoon de strakste van Polini hebben. Deze zijn metaalkleurig. Anders gewoon de blauwe van Polini
RaalBijdrager
Ik zou de blauwe pakken, althans dat werkt het beste met mijn setup (zie profiel) ik heb hier thuis blauwe en metaalkleurige en ik kan je met zekerheid zeggen dat de blauwe het beste optrekken
RaalBijdrager
Maar buiten de trekveertjes raad ik ook Dr koppelingsegmenten aan. Deze trekken net iets harder op en gaan ook veel langer mee (dat laatste is wat het grootste verschil is tussen dr en normale).
emielBijdrager
metaalkleurige van polini zijn egt top! maar das op mijn setup en dies wel wat minder snel als jouw toekomstige
RaalBijdrager
ja dat komt idd door de lichtere setup, dan moeten ze niet té strak zijn
maar dat zijn tog scooterveerjte ofnie
want dan weet ik wat ik moet zeggen bij de bromboer
RaalBijdrager
Nee dat zijn geen scooter veertjes, dit zijn gewoon polini blauwe trekveertjes voor een vespa ciao, dit moet je ook bij de brommerboer zeggen
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.