Vespa-Ciao.NL
:: Wat voor een schijfrem?

Home Forums Techniek Opvoeren Wat voor een schijfrem?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta_ian
    Topic starter

Ik kon het kleine vragen topic niet vinden daarom post ik het hier.

Hoort ook niet in kleine vragen topic thuis.

Ik wil
      Op mijn citta graag schijfremmen maken. Denk hierbij ook aan een voet achterrem.
      Op marktplaats had ik gezocht naar mbt schijfremmen. Nadeel hiervan is, ze zijn niet hydraulisch en vrij duur.
      Ik wil het voor en achter monteren. Mijn vraag is dus,
      Wat voor schijfremmen kan ik het beste kiezen voor mijn brommer. Niet al te duur en niet al te groot. 16 cm van een MTB is ideaal
      Alleen vraag ik me af of deze remmen wel geschikt zijn. (Fiets is veel lichter etc. )

Ik hoop hierdoor wat antwoorden en of tips te krijgen.

Mvg Ian

JoeriH
      Bijdrager

Klik!

Zonder dollen, er komt wel wat bij kijken. Zie bv. Lennearts perso: Klik!

beunhaaz
        Bijdrager

Ik weet dat Herr Flick zijn voor rem van een MTB komt. Het zou moeten werken. (zelf heb ik ook met het plan gespeeld totdat ik een voorvork had waar ik alles hydroliek op had) Dus als het is ik heb een voor tekening en de benodig heden 🙂 stuur je maar een PM

Edit: Dit blijkt niet te kloppen

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Ik heb niks van mijn schijfrem van een MTB. Ik heb het op het voorwiel een keer geprobeerd, dit is te ‘slap’

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.