Vespa-Ciao.NL
:: wat vinden jullie van m’n brommer???????///

Home Forums Techniek Framedelen wat vinden jullie van m’n brommer???????///

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Kelvin
    Topic starter

0

henny
      Bijdrager

ik wil je brommer niet afkraken, best een leuke kleurencombinatie, maar als ik een vespa (te koop) zie,
        en ik zie dat de balhoofringen of de bouten van de schommelarm meegespotenzijn, dan betekent dat dat je je brommer op 1 middag hebt willen opspuiten. jammer van de moeite, volgende keer beter.
        voor de rest, ga lekker door met je vespa, want het blijft natuurlijk een super brommertje wat lekker rijdt, en daar gaat het om………….

henny
        Bijdrager

:thumboke, iedereen tevree

Jelle
          Moderator

wat ook altijd wel handig is voor het spuiten de bijv. de chrome delen af te plakken….
            en de rubbertjes van je voorspatbord eraf te halen… is 2 seconden werk, maar t resultaat is veel knapper

edje
            Bijdrager

mooie kleurcombinatie
              is met spuitbus gedaan ?
              zoja ja heb je goed je best gedaan 😉

R.oel !

ik vind je luchtfilter vet uitzien haha :thumb heb je die op een standaard carter zitten ofwat ??

heb je geen foto waar je brommer helemaal opstaat ofzo 😛 ? en wat voor uitlaat is dat, is wel een appart ding volgens mij…

barry
                Donateur

Mooi gedaan;maar je zou je zijkappen ook moeten uitwasemen van wit-naar blauw.Uitlaat toont zéér mooi.
                  Dit is mijn gedacht,maar smaken verschillen!”Maar goed ook”.Anders reden we met hetzelfde rond.

Wouz-LwB
                  Donateur

Ja precies wat barry zegt over je kappen , voorderest wel een grappig ding. 105 poulie past niet op ciao, zet er eens een kleinere op en je top ligt ook hoger 😉

R.oel !

hahaha wel creatief allemaal :lol

Wouz-LwB
                      Donateur

Heb je er nog meer foto’s van ?

Edjuh
                        Bijdrager

Ziet er goed uit hoor, goed werk!

Ik heb de combinatie niet eerder gezien zover ik me kan herinneren, dat is zeker een pluspunt.

barry
                          Donateur

105 niet passen????Als ik tijd & goesting heb draai ik eens een 300mm poulie.Maar nu ben ik bezig met een houten vals plafond te plaatsen in onze living van 40 vierkante meter & gisteren eens naar de dokter geweest voor een ellendige hoofdpijn waar ik al 14 dagen mee rondloop.Resultaat,een zware hersenschudding.

Harleyman
                            Bijdrager

tis net oftie nog half in de primer staat :kots
                              maja ieder ze ding 😉
                              ziet verders wel tof uit!

bobbie88
                              Bijdrager

barry :
                                105 niet passen????Als ik tijd & goesting heb draai ik eens een 300mm poulie.Maar nu ben ik bezig met een houten vals plafond te plaatsen in onze living van 40 vierkante meter & gisteren eens naar de dokter geweest voor een ellendige hoofdpijn waar ik al 14 dagen mee rondloop.Resultaat,een zware hersenschudding.

Hoe kom je nou weer aan een Zware hersenschudding Barry? Dat is toch niet zo mooi, moet je wel ff rust houden denk ik! Is volgensmij best lastig voor jou of niet?;)
                                @ Kelvin
                                Ziet er leuk uit! Ik persoonlijk vind het ook zonder van het balhoofd en van de veringen in de voorvork etc, maar zoals gezegd, ieder z’n smaak! Het overlopen van kleur is ook wel tof gedaan, alleen jammer dat het voor een deel áchter de kap zit. Maar ik zeg, ga zo door, ziet er goed uit!

Baz
                                Bijdrager

Zow best wel vreet 😀 vooral chrome uitlaatje 😛 ist een leo krul met andere demper ofzo?? velgen zien er ook dik uit en dat luchtfiltertje ook dik alleen ga je een gat in je kap maken nu?
                                  Ik had alleen dat blauwe gewoon weggelaten en de rest chrome maare vind et ckerrzzz wel een vet brommertje :thumb

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.