Vespa-Ciao.NL
:: Wat raden jullie aan?

Home Forums Techniek Afstellen Wat raden jullie aan?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tim
    Topic starter

Setup
      50cc cilinder
      12/10 sproeier 42
      brom filter
      elektronisch brom carter
      Volgensmij citypower uitlaat
      poeilie 90

hij loopt mooi met sproeier 42 prima en trekt prima volgensmij trekken Vespa brommer sowieso niet zo hard origineel.

Maar als ik een sproeier 44 erin doet wilt die niet blijven lopen en wanneer je erop zit en je wilt gas geven wilt die wegvallen zonder gewicht wilt die nog wel trekken. Ik heb het met originele brom filter en polini filter geprobeerd.

in de database staat die die sowieso origineel een 43 sproeier moet hebben waarom loopt die met een 42 in combinatie met een citypower.

bram0vitz
      Bijdrager

Vespa’s zijn raar met afstellen, als je brommer goed loopt op een sproeier 42 waarom zou je er dan een andere in willen draaien?
        De database is een richtlijn geen hard feit om je blokje mee af te stellen he…

beetje prutsen hier en daar
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Tim
        Topic starter

Vespa’s zijn raar met afstellen, als je brommer goed loopt op een sproeier 42 waarom zou je er dan een andere in willen draaien? De database is een richtlijn geen hard feit om je blokje mee af te stellen he…

fijn om te horen dat dacht ik wel een beetje. Ik had het gedaan zodat die misschien wat harder zou gaan wegens de polini filter enzo. Maar denk dat ik sowieso een andere uitlaat er op ga doen een keer deze is nogal lelijk geworden.

bram0vitz
          Bijdrager

Voordeel van zon filter is dat deze meer lucht doorlaat, alleen meer lucht heeft ook meer ruimte nodig in je inlaat.
            Als je deze niet bewerkt, zal er ook niet meer lucht door heen gaan vandaar dat je met je standaart bromfilter prima zit.

beetje prutsen hier en daar
            Link naar Mijn collectie / Projecten.
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.