Home › Forums › Advertenties › Brommers aangeboden › “Wat is mijn brommer waard?” topic
- Dit onderwerp bevat 694 reacties, 234 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 5 maanden geleden door lightlord.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 mei 2007 om 19:29 #63925
ok bedankt dat zal ik doen
ik wil hem namenlijk gaan verkopen
en hierdoor weet ik tenminste wat ik ervoor kan vragen;)22 mei 2007 om 19:34 #63926175 never nooit zonder kenteken,
22 mei 2007 om 19:49 #63927nee zoiets dacht ik ook al niet.
ik den dat ik er misgien ron de 140 voor kan krijgen
met geluk.
misgien dat nog niet zelfs;).26 mei 2007 om 09:27 #63999
Snorfiets
50 cc
citypower
12/7
sproeier 38
bromklok
snelheid 50 km/hKenteken + Verzekering
wat zou die waard zijn?
26 mei 2007 om 09:52 #64000
Rebel26 mei 2007 om 09:57 #64001stel je zou je brommer verkopen aan een bromboer.
ze willen m liever standaard lopen met orginele onderdelenik ben van de week ff langs geweest hoeveel mn nieuwe gepoedercoate brommer waard zou zijn.
zat kickstart, polini vario, voorvork dempers, en contactslot ophet maakte volgens hem niks uit of die onderdelen derop zaten, want de meeste mensen die een ciao kopen weten toch niet wat ie t betekend.
als ik nieuwe kappen derop zou zetten, kon ik er zo 5 600 voor krijgen:D
26 mei 2007 om 10:50 #64003jrt, ikdenk rond de 350 en ik denk voor rebel ongeveer hetzelfde, misschien nog wel rond de 400…;)..
9 juni 2007 om 00:20 #64405Hoi. Ik zit er toch aan te denken om mijn Oranje Ciao in semi-originele staat te maken en dan weg te doen. Achterliggende gedachte is weer een nieuwe Ciao maken, maar dan gewoon weer een brommer.
Dit zou dan misschien wel de 2-speed kunnen worden.Kortom, wat zou hij volgens jullie waard zijn (zonder kick, lc. vario).
De meesten weten wel hoe hij er verder uit ziet, anders heb ik wel ergens een perso staan.
Een andere optie is misschien de brommer in de huidige staat te ruilen/inruilen op een schakel omdat dat mij altijd nog blijft aanspreken, Voorkeur is ook uiteenlopend, ik vind een RS erg leuk, een ZR ook, maar ben ook gek van de SS50.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 juni 2007 om 09:27 #64406Nouw tonni, ik vindt dat je niet echt kunt zeggen hoeveel iets waard is.
Dat verschilt per provincie, ik heb laatst me mix verkocht voor 225 en dat was wel ongeveer het maximale dat ik er voor kon krijgen ( miss 250 ). en als ik dan op MP kijk in Gronningen voor de zelfde brommer is het eerste bod al 250 euro en dan gaan andere er nog over met 275 290 enz.En die orange snor ciao van jouw gewoon met std uitrusting zal ”denk ik” een 300 a 350 euro opleveren.
Athans meer zou ik er niet voor geven en zal je er in Limburg ook niet voor krijgen.Hopelijk heb je er iets aan tonni
9 juni 2007 om 10:07 #64407wat zou dit 20jaar jonge ciaoke nog opbrengen:? alles nog in ori lak.. destijds 50 guldens gekost, geen euro’s
is een echte snor met kenteken en loopt precies 29 km/u:o gemeten met de politieradar:D kompleet gereviseerd, tot en met de balhoofd/ wiellagers toe9 juni 2007 om 11:11 #64410Tonni :
Hoi. Ik zit er toch aan te denken om mijn Oranje Ciao in semi-originele staat te maken en dan weg te doen. Achterliggende gedachte is weer een nieuwe Ciao maken, maar dan gewoon weer een brommer.
Dit zou dan misschien wel de 2-speed kunnen worden.Kortom, wat zou hij volgens jullie waard zijn (zonder kick, lc. vario).
De meesten weten wel hoe hij er verder uit ziet, anders heb ik wel ergens een perso staan.
Een andere optie is misschien de brommer in de huidige staat te ruilen/inruilen op een schakel omdat dat mij altijd nog blijft aanspreken, Voorkeur is ook uiteenlopend, ik vind een RS erg leuk, een ZR ook, maar ben ook gek van de SS50.
Als je er een leuk std getuned blokkie opzet met een 50cctje/snellere cilinder + een snel uitlaatje kun je hem echt wel voor een bedrag zo rond de 400-500 kwijt denk ik. Hij is gepoedercoat en ziet er toch helemaal goed uit? Mischien zit ik te hoog maar je weet het maar nooit. Je moet net de mensen tegenkomen die het geld er voor over hebben !
Ruilen tegen een schakel moet je ook weer erg geluk mee hebben. Ik denk dat je hem beter zo kan verkopen , en van dat geld + extra een leuke schakel kopen.9 juni 2007 om 11:14 #64411eddi :
wat zou dit 20jaar jonge ciaoke nog opbrengen:? alles nog in ori lak.. destijds 50 guldens gekost, geen euro’s
is een echte snor met kenteken en loopt precies 29 km/u:o gemeten met de politieradar:D kompleet gereviseerd, tot en met de balhoofd/ wiellagers toeMoet je denkik toch wel zon 200 voor kunnen krijgen. Wat zit er voor vork in als ik vragen mag? Ik denk dat die met een originele meer zou opleveren.
9 juni 2007 om 11:19 #64412Tonni :
Hoi. Ik zit er toch aan te denken om mijn Oranje Ciao in semi-originele staat te maken en dan weg te doen. Achterliggende gedachte is weer een nieuwe Ciao maken, maar dan gewoon weer een brommer.
Ik ben altijd van mening dat je voor originele brommertjes in de originele lak nog het meeste krijgt.(van oude omatjes oid). Je zult deze zeker verkocht krijgen maar je moet iemand vinden die er zoveel geld voor over heeft en het niet leuker vind zelf iets helemaal naar zijn zin te maken. Ik denk dat dan al nietmeer veel overblijft. Je zal er zeker iemand voor vinden maar of je kan krijgen wat tie waard is..ik weet het niet:P
Tis misschien geen antwoord op je vraag maar waarom laat jem niet gewoon staan? Origineel maken voor zo in het verkeer en dan kan je toch weer een andere snelle maken.(ik neem niet aan dat je met deze in het verkeer gaat) Das mijn idee erover. Maar als tie goed en redelijk std loopt zal €400 wel moeten kunnen.9 juni 2007 om 12:12 #64416Jacky :
eddi :
wat zou dit 20jaar jonge ciaoke nog opbrengen:? alles nog in ori lak.. destijds 50 guldens gekost, geen euro’s
is een echte snor met kenteken en loopt precies 29 km/u:o gemeten met de politieradar:D kompleet gereviseerd, tot en met de balhoofd/ wiellagers toeMoet je denkik toch wel zon 200 voor kunnen krijgen. Wat zit er voor vork in als ik vragen mag? Ik denk dat die met een originele meer zou opleveren.
is een vork van een bravo met pootrubbers van een si, ori vorkje heb ik natuurlijk keurig bewaard en zit er zo weer in als ’t nodig is, en ook gereviseerd…
9 juni 2007 om 13:36 #64421wat zou mijn citta waard zijn ZONDER BLOK???
aangezien ik me rijbewijs heb en dus een mooie auto wil kopen.
blok vind ik zonde om ook weg te doen,te zeldsaam….dus compleet,uitlaat carb etc zijn NIET TE KOOP!!!
verder verkoop ik ik alles wat maar met brommers te maken heeft.
citta:
4mm plaat staal brug gecoat in zwart metrallic.
snelgas.
bmx rem hendels.
alles wat te coaten is is gepoedercoat in rood/zwart metallic.
etc,etcfoto:

en wat zal hij waard zijn MET BLOK?………zit kenteken op!!!
ik hoor het wel…laterzzzzz
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.