Home › Forums › Advertenties › Brommers aangeboden › “Wat is mijn brommer waard?” topic
- Dit onderwerp bevat 694 reacties, 234 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 5 maanden geleden door lightlord.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 januari 2012 om 22:12 #114697
In de zomer krijg je daar op zijn minst nog 400-475 voor 😉
300-350 is belachelijk, misschien hier op de site maar op marktplaats, speurders etc valt er veel meer aan te verdienen.6 januari 2012 om 22:15 #114700puur omdat het een ‘oh zo heilige citta’ is…
maar het gaat hier om wat ie waard is, niet om wat de gek dr voor geeft.. 😛6 januari 2012 om 22:33 #114705citta’s zijn nou eenmaal meer gewild, daar kun je niks aan doen.
en het zijn ook gewoon super leuke brommers!je moet wel een beetje mazzel hebben,
maar omdat hij netjes in de lak staat zul je zeker een bod van 350 euro kunnen verwachten.7 januari 2012 om 11:35 #114708Jaa hij staat zeker strak ik de lak. Ik dacht ook als ik hem in de zomer zou verkopen. dan zat ik zo te denken aan 450 a 500. Kijk dan wat ze bieden haha.
7 januari 2012 om 12:18 #114709Vespa_addicted :
puur omdat het een ‘oh zo heilige citta’ is…
maar het gaat hier om wat ie waard is, niet om wat de gek dr voor geeft.. 😛Als het gaat om wat hij echt waard is kun je er bijna het dubbele bedrag neerzetten. Dan kijk je neem ik aan naar wat elk onderdeel gekost heeft..
De verkoopwaarde is gewoon hoog van citta’s mits je een goede advertentie maakt en geduld hebt.@ cittafer:
Dat bedrag is een hele nette richtprijs. Je moet niet te veel afgaan op wat mensen hier op het forum ervoor zouden geven want de prijzen liggen hier gewoon vele malen lager. Ik zit al vele jaren op marktplaats en kan je zeggen dat die prijs gewoon goed mogelijk is voor je brommer. En dan heb ik het niet over 1 incidentele gek, want meerdere mensen hebben dat geld over voor een nette citta zoals deze.7 januari 2012 om 17:02 #114718@ciaofan Jaa klopt. En denk ook dat je hem beter in de zomer kan verkopen ja, Hoeveel geld er in is gestoken is wel het dubbele ja maar kan je nooit verwachten dat je dat ervoor krijgt:)
8 januari 2012 om 10:29 #114750Klopt je hebt dat ook met bootjes die moet je na de zomer kopen dan denken de mensen van nou die rot boot hebben we deze zomer niks mee gedaan die verkopen we.
En met brommertjes denken mensen leuk zonder helm in de zomer toeren.Maar die citta van cittafer is ongeveer 400-500 euro waard gok is want hij ziet er gewoon super uit kijk maar op mp de meeste vragen veel te veel voor een oud cittatje
8 januari 2012 om 10:52 #114752Hallo,
Wat zou mijn Si nog waard zijn als rollend frame?

Hij is met geel kenteken, en heeft nieuwe deestone 80/90/16 banden + binnenbanden, pas overgespoten 4 spakers in Jonh Deere geel. vork en zo werken goed. Frame is ingekort door de vorige eigenaar, en de John Deere groene lak is niet heel mooi meer.
Let op, rollend frame, geen blok en uitlaat
8 januari 2012 om 12:24 #114756@ beunciao
wat de gek ervoor over heeft.ik denk dat als je er 50 euro voor krijgt dat het al veel is.
1 april 2012 om 15:21 #97057Heyhey,
Bij deze wil ik mijn vespa ciao verkopen.
Nooit problemen mee gehad.
Heb hem ook te koop op marktplaats staan.
http://link.marktplaats.nl/542422012
Hoeveel zou ik ervoor kunnen krijgen denken jullie?
Zelf weet ik erg weinig over specificaties etc,
dus ik hoop dat jullie mij kunnen informeren.
Voor informatie/interesse mail even via marktplaats!
1 april 2012 om 15:31 #96956Denk rond de €350,-
1 april 2012 om 15:51 #96868
Spulleke!geel kenteken, denk eerder 250-300 euro dan is het toch wel afgelopen.
1 april 2012 om 15:53 #96869Spulleke! :
geel kenteken, denk eerder 250-300 euro dan is het toch wel afgelopen.Ja, dat is waar.
1 april 2012 om 15:56 #96866
Spulleke!@criminalmindz, je hoeft niet overal mee in te stemmen, net zoals je topic van gezochte motorblokjes.
Die persoon waar je die blokjes van koopt die ziet vanzelf wel dat je een pm gestuurd hebt en het zo verder gaat afhandelen.
Geld natuurlijk ook voor hem, dit is niet om je schrik aan te jagen of iets dergelijks, maar anders wordt er onnodig veel gepost in het topic en dus ook gekickt.
Op die manier krijgen andere ook geen kans dat hun topic bovenaan komt te staan.1 april 2012 om 16:23 #96865Spulleke! :
@criminalmindz, je hoeft niet overal mee in te stemmen, net zoals je topic van gezochte motorblokjes.
Die persoon waar je die blokjes van koopt die ziet vanzelf wel dat je een pm gestuurd hebt en het zo verder gaat afhandelen.
Geld natuurlijk ook voor hem, dit is niet om je schrik aan te jagen of iets dergelijks, maar anders wordt er onnodig veel gepost in het topic en dus ook gekickt.
Op die manier krijgen andere ook geen kans dat hun topic bovenaan komt te staan.Bedankt voor de tip, had meerdere tabbladen open dus was ik even in de war.
Ben nieuw en moet gewoon even wennen aan hoe het hier op het forum allemaal werkt, heb hiervoor zoveel verschillende fora gehad en deze werkt net ff iets anders. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.