Vespa-Ciao.NL
:: “Wat is mijn brommer waard?” topic

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden “Wat is mijn brommer waard?” topic

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 695)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

CiaoGutti
    Bijdrager

Wat is mijn Ciao’tje waard?
      Ben vn België dus daar moet m’n niet schouwen.
      Gewoon chasisnummer geven en ze verzekeren hem :p

Motorisch
      -Bromklok/naaf
      -Poeli 80
      -Leovince Handmade(Staat NIET op de foto)

Uiterlijk
      -Fluoroze 4-spakers, is toch rond de 90euro aan de lak alleen geïnvesteerd.
      -Zijstandaard
      -pas nieuwe voorrem
      -Buddyseat
      -Tankdop met slot
      -Voetstepjes

Papieren
      -Inclusief gevorderheidsattest
      -Zelfs nog 1jaar garantie boekje. Is wel niet meer geldig, maarja :p
      -Bouwjaar 1996
      -A klasse (snor)

Foto’s

Ik hoor het wel.
      Houd er rekening mee dat ik uit België kom 😀

virgil
      Donateur

full malossi 103 blok twv 1000+ euro nieuwprijs.

de rest is voor jullie om te schatten.

Florian
        Moderator

Ik denk niet super veel, er zit misschien veel geld in maarja dat krijg je er niet uit, tenzij je he in onderdelen verkoopt.
          Ik vind het er zelf trouwens niet uitzien, al die kabels/slangen die je om de oren hangen..

Ik denk 400/500 euro (zou ik er zelf niet voor over hebben, maar dat is hij wel ongeveer waard denk ik)

virgil
          Donateur

@citta forain: is dit afgunst of meen je dit echt nee maar 400 500 euro dat is al uitgegeven aan lak wat erop zit.
            had niet gevraagd of je heb mooi vond niet dat is dan weer Smaak :thumb.

Voor minder dan 1000 euro is het de PRAAT nog niets waard als ik tel wat er aan geld op zit ben je toch al
            wel 2500 euro kwijt aan spul nieuwprijs en dan is nog niet eens al het werk erbij geteld.

gr

Martijnvanheerde
            Donateur

Meer als 700 euro krijg je er niet voor hoor;)

virgil
              Donateur

@martijn: ik verkoop hem ook niet en verkoop hem nooit want dat geld krijg je nooit terug dat is een feit maar
                het is meer dat ik wil LATEN zien wat het waard is.

ik weet dat je nog niet 1/3 terug krijgt maar dat is nu eenmaal zo.

iemand van mijn werk zou er zo 1500 voor willen geven zij die en meende het echt maar staat niet te koop dus nog niet
                voor goud.

gr

Vincent Vario
                Bijdrager

Ik denk ook zo`n 400-500 hoor

virgil
                  Donateur

er zit ook nog een vario op van vespa ciao zelf als ik het los verkoop krijg ik er dus wel 1000 eur voor maar
                    het is gewoon om te zeggen wat het waard is dus jullie weten zelf ook dat het eigelijk onbetaalbaar is en jullie
                    de verkoop prijs is de echte waarde weten jullie wel;)

leon ciao
                    Bijdrager

ja het jammere is dat hij geen kenteken heeft uitraard., maar mocht je ooit besluiten hem weg te doen kun je hem beter uit elkaar trekken 😉

wat zou ik voor mijn snor ciao kunnen krijgen :
                      orgineel elec 12mm blok, 80 of 95 poeli, leo handmade met aprillia demper, 13.13, malossi fitlerke, groene trekveren in koppeling
                      Ziet er nog goed uit! Heb er nu trouwens een traanplaat voetenplankje op gemaakt, voor de rest is hij als op de foto’s. Is met snorfiets kenteken! Loopt goed 55 ofzo.

virgil
                      Donateur

@leon: alles los doe ik niet verkoop hem toch nooit al moet ik hem het graf indragen.

maar jouw brommer onverzekerd in mekaar misschien 100-150euro denk ik omdat hij er niet meer zo geweldig uitziet
                        en onverzekerd krijg je er toch niet meer dan 200 voor.

gr

Edjuh
                        Bijdrager

Verzekering kan je niet overnemen dus dat is geen argument. Moet zeker 200 opbrengen, misschien meer want snorfietsen zijn altijd in trek.

just1991
                          Bijdrager

ik heb een mooie goede citta op de kop getikt voor 150 euro hij heeft alleen geen kenteken omdat hij 4 jaar in een schuur heb gestaan maar hoeveel zou ik er voor kunnen krijgen MET kenteken dus laten keuren hoeveel scheelt dat ? er is wel al 300 euro op geboden zonder kenteken 😛 dus met kenteken 500 ? shouwen kost 180 euro

remlicht99
                            Bijdrager

hallo,,,

wat is mijn brommer waarD of wat zouden jullie er voor geven ?

hijs helemaal standaart op de uitlaat en de vario (malossi)na

hijs net opnieuw gespoten en het blok is helemaal gereviseerd..
                              hele boel nieuwe onderdelen.. kabelboom helemaal opnieuw gelegd.. kappen worden nog gespoten..ook balhoofdkapje komt er nog nieuw op

fotos:

uitlaat komt een nieuwe sito plus eronder.. of proma cc..

wat is die waard?

Florian
                              Moderator

virgil :
                                @citta forain: is dit afgunst of meen je dit echt nee maar 400 500 euro dat is al uitgegeven aan lak wat erop zit.
                                had niet gevraagd of je heb mooi vond niet dat is dan weer Smaak :thumb.

Voor minder dan 1000 euro is het de PRAAT nog niets waard als ik tel wat er aan geld op zit ben je toch al
                                wel 2500 euro kwijt aan spul nieuwprijs en dan is nog niet eens al het werk erbij geteld.

gr

nee zeker niet, alleen ik bedoel, er zit een niet vespa blok op. daar hebben de meeste mensen geen baat bij.
                                Om zelf te houden als een leuke racer is leuk.

voor mij geeft het blok zeker geen meerwaarde.

zelfde als rickyboy met zijn simo engine, waar hij 700 euro ofzo voor hebben wilt, en dan bied jij 300. de engine is dat alleen als waard. dit is precies hetzelfde..

virgil
                                Donateur

ja maar dat is bieden en dat ga je voor de laagste prijs proberen kan altijd he! maar waard is wat anders.

dus ook al zou ik het blok eronderuit halen is het nog steed 400 waard omdat volgens jouw het blok geen waarde heeft
                                  maar aangezien dat het duurste onderdeel is wat zelfs nog duurder is dan simo 07 engine met alles erop en eraan.

gr

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 695)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.