Vespa-Ciao.NL
:: “Wat is mijn brommer waard?” topic

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden “Wat is mijn brommer waard?” topic

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 695)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bluevespa
    Bijdrager

idd,, heb jij die foto’s gemaakt,,, ziet er heel goed uit man;), en leuke brommer moet wel 400 waard zijn, maar zet hem inderdaad wel op Mp

Paultje!

Reiniero.. ja hij heef kenteken en ook kickstart indd

Bartjee
        Donateur

Heey, Hoeveel zou mijn citta waard zijn denk je? Aangezien ik eigenlijk nog een ciao erbij wil kopen gaat deze heeeeeel misschien (echt maar heel misschien:P) de deur uit.

Hij heeft kenteken, voorspatbord zit er ook nog gewoon bij. (Die uitlaat hangt er trouwens niet meer onder)
          Setup:
          50cc std
          std carters
          12/10 carb met std luchtfilter
          80mm poelie
          homoet

jordy
          Bijdrager

ik schat hem 250/300euro zoiets
            is een mooie citta:thumb

.-{2F4OV}-.

Ziet er zeer netjes uit;) Denk dat de schatting van jordy wel correct is;)

Bartjee
              Donateur

250/300 euro?:O Ik had toch wel richting de 400-500 euro geschat man. citta’s zijn toch meestal wel wat duurder dan ciaotjes he.. of zit ik er nou naast?:P

pier
                Bijdrager

licht ook aan de regio waar je woont, een ciao wordt je bij mij in de buurt voor maximaal 250 – 300 kwijt en geen euro meer.

kijk je in groningen enzo, als je ziet wat daar al alleen geboden wordt op een ciao mix ( 300-400 euro ) terwijl precies de zeflde mix hier nog geen 250 opbrengt;)

jordy
                  Bijdrager

daar moet ik pier gelijk in geven
                    hier bij mijn in de buurt zie je bijna geen citta’s rondrijden
                    wel veel ciao

superindo
                    Bijdrager

ja klopt, hier in groningen heb ik mn ciao snor voor 500 euro verkocht, niet veel bijzonders alleen chromen kappen. verder ga ik binnen kort mijn gilera citta met kickstart voor 750 euro te koop zetten, daar wordt hij denk ik wel voor verkocht.

Bartjee
                      Donateur

Man als da echt zo is verkoop ik mijn brommers voortaan ook in groningen:P Maar ik denk dat ik mijn brommer hier in Brabant wel voor zo’n 450-500 kan verkopen..

Jelle
                        Moderator

wat zal dit geval waard zijn, is met kenteken.

moet alleen nog morgen ff een uitlaatje en een achterlicht op gezet worden.

barry
                          Donateur

Geen brommer,maar wat zou volgens jullie deze ZIRRI uitlaat waard zijn.Hij is gemaakt van een soort staal,dat niet roest & het is geen RVS (inox).Werkelijk een unieke uitlaat,die je nergens zult vinden.

Loek
                            Bijdrager

jelle :
                              wat zal dit geval waard zijn, is met kenteken.

moet alleen nog morgen ff een uitlaatje en een achterlicht op gezet worden.

Ik zou een superbravo in ieder geval altijd met originele wielen verkopen.
                              Ik denk niet dat er zo veel mensen zijn die er interesse in hebben.
                              Geen vario meer erop? Ik zou voor die Vespa ongeveer 200/225 geven

PoliniCitta
                              Bijdrager

barry :
                                Geen brommer,maar wat zou volgens jullie deze ZIRRI uitlaat waard zijn.Hij is gemaakt van een soort staal,dat niet roest & het is geen RVS (inox).Werkelijk een unieke uitlaat,die je nergens zult vinden.

voor die uitlaat zou ik wel rond de 100/125 voor geven. tis echt een juweeltje

Luc
                                Bijdrager

wat zou ik hiervoor nog zker kunnen krijgen .. hij is totaal orgineel echt helemaal rijd netjes 25 en heeft altijd netjes zijn beurten gehad .. heeft alleen wat roest op de naaf achter er zit een begage rekje bij die aan de voorkant geplaatst kan worden en achter in de reflector heb ik 3 ledjes laten inbouwen .. maar echt alles is std orgineel

alvast bedankt

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 695)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.