Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › wat is kapot?
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 21 jaren, 1 maand geleden door Raal.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 februari 2005 om 19:32 #169536
volgens mij is zo’n pomp niet “dicht” hoor, daar kan gewoon nog lucht doorheen, is het geen beter idee om een stukje slang aan die pomp te doen en dan een boutje of iets dergelijks in die slang te draaien zodat je zeker weet dat het zootje luchtdicht is!
20 februari 2005 om 19:39 #169537Vespaflappie bedankt voor je tip!!!
Ik had de luchtstelschroef helemaal ingedraaid. Ik heb hem startende gekregen en er net zelfs mee gereden! Ik weet denk ik wel waar hij valse lucht aanzuigt; daar bij dat plastik rondje wat om je spruitstuk zit, waar je carburateur omheen zit. Ik heb overigens een Vespa si…Maar…
Als ik hem start loopt onwijs hoog in de toeren (door die stationairschroef). Ik kan niet in een keer gas opentrekken of hard rijden, want dan gaat ie sputteren…
Is dit ook een kenmerk dat hij valse lucht aanzuigt?
Of moet ik dan bij de contactpunten wezen?20 februari 2005 om 20:00 #169538Ciaofrank :
volgens mij is zo’n pomp niet “dicht” hoor, daar kan gewoon nog lucht doorheen, is het geen beter idee om een stukje slang aan die pomp te doen en dan een boutje of iets dergelijks in die slang te draaien zodat je zeker weet dat het zootje luchtdicht is!jij snapt niet wae ik bedoel….ik bedoel waar je em op het carterhelft opzet egt dat cartergedeelte; die pomp kan em gestolen worde die mag pompe wat ie wil….
20 februari 2005 om 20:03 #169539Vespaflappie :
Ik heb het probleem verholpen; hij trok superveel valse lucht bij dat pompje en dat blijftie ook houden…..ik heb de lucht stelschroef helemaal ingedraaid zodat ie wels tationair kan lopen…hij trok dus te veel valse lucht en daardoor zoog hij geen benzine meer aan…pakkinkje tuse de pomp gedaan en dat v de luchtstel schroef en hij liep weer goed:) Alleen blijftie ngo wat valse lucht trekken maar ik snap niet hoe ik dat kan voork0omen; de pomp sluit gewoon niet goed af….Vloeibare pakking maybe?
20 februari 2005 om 20:03 #169540Sneader :
Vespaflappie bedankt voor je tip!!!
Ik had de luchtstelschroef helemaal ingedraaid. Ik heb hem startende gekregen en er net zelfs mee gereden! Ik weet denk ik wel waar hij valse lucht aanzuigt; daar bij dat plastik rondje wat om je spruitstuk zit, waar je carburateur omheen zit. Ik heb overigens een Vespa si…Maar…
Als ik hem start loopt onwijs hoog in de toeren (door die stationairschroef). Ik kan niet in een keer gas opentrekken of hard rijden, want dan gaat ie sputteren…
Is dit ook een kenmerk dat hij valse lucht aanzuigt?
Of moet ik dan bij de contactpunten wezen?geen probleem daar is dit forum voor he:) Nou die vean vepsa start juist in hele lage toeren blijft idd door die stelschroef utizichzelf al trekken…. Hij sputtert als ie koud is???Dat is dan vrij nromaal neem ik aan….Gooi maar es ene nieuw nylon busje op je carb en draai em goed vast probeer je het nog eens….Moet hij het vast doen:)
Succes ermee….20 februari 2005 om 20:04 #169541Frenkie :
Vespaflappie :
Ik heb het probleem verholpen; hij trok superveel valse lucht bij dat pompje en dat blijftie ook houden…..ik heb de lucht stelschroef helemaal ingedraaid zodat ie wels tationair kan lopen…hij trok dus te veel valse lucht en daardoor zoog hij geen benzine meer aan…pakkinkje tuse de pomp gedaan en dat v de luchtstel schroef en hij liep weer goed:) Alleen blijftie ngo wat valse lucht trekken maar ik snap niet hoe ik dat kan voork0omen; de pomp sluit gewoon niet goed af….Vloeibare pakking maybe?
hebk idd ook al aangedacht maar weinig zaken hebben dat; ik ga er wel erges wat van zoeke…Komt wel goed:)
20 februari 2005 om 21:40 #169542Serieus? Hier in Sittard kun je het gewoon overal krijgen. Krijg je ook gewoon bij de autozaken. Bij de autozaken hebben ze meestal die tubes van Loctite. Je hebt dan de blauwe nodig. Dus gewoon ff vragen of ze Baluwe Loctite, vloeibare siliconen voor je hebben. Is niet duur. 8 euro ofzow voor een vrij grote tube waar je echt superlang mee doet en je kunt het gewoon overal voor gebruiken, omdat het ook hittebestendigd is en het blijft elastisch (wordt dus niet hard).
21 februari 2005 om 15:55 #169543Danke man; ik ga dan maar eens langs heuts ff checke:P
21 februari 2005 om 18:07 #169544dat is idd echt chille spul 😀 en hier in maasbracht is die shit ook overal te krijgen :p
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.