:: wat is een vespa si + ciao waard
-
einnebTopic starter
hallo,
ik heb hier een vespa si en een vespa ciao staan.
de si:
lelijk gespoten, verf op sommige plekken eraf, kabels hangen er gaar aan, geen achter spatbord enzo meer, geen werkend achterlicht,
kortom er mankeren veel kleine dingen aan.
maar zit wel kenteken enzo op.
ik heb ook nog een ciao zonder kenteken in onderdelen liggen, met sterwielen enzo.
kortom het is allemala niet zo netjes, maar van beide zijn de blokjes wel goed enzo, en de ciao is dus zonder kenteken.
wat is dit waard samen, als ik het wil verkopen?
ik zou zeggen, 150euro á 200euro. Ciao in onderdelen kan je denk ik 50 tot 100euro voor krijgen, dit omdat hij niet geschouwd is. En voor de Si geldt denk ik het zelfde, 50 tot 100euro, maar deze is natuurlijk wel geschouwd dus dat verhoogd de waarde!
einnebTopic starter
de ciao is echt super lelijk, en door een kind van 8 overgespoten lijkt het wel.
de si hebben we met motip zwart gespoten, en aan de loop gemaakt om naar school te rijden enz.
maar is ook niet echt netjes,
maargoed, die si kunnen de sterwielen van de ciao in, en dan kun je van 2 wel 1 mooie brommer maken denk ik.
dus ik dacht aan 150 euro minimaal.
gr bennie
einnebTopic starter
en wat is een bijna nieuwe dellorto 13/13 waard.
en wat is een orgineel blok waard.
wat is een orgineele carburateur waard?
13/13 een eurotje of 15-20
een blok is meestal zo’n 50 euro waard , ligt aan de ontsteking. contactpunten of elektronisch
Orgi carb zal niet superveel waard zijn euro of 5-10 ofzo
Gebruik ik ff mooi dit topic:
Wat is mijn Ciao ongeveer waard? 250 euro ofzo?
Ik denk mischien nog wel meer hoor ? als je op mp kijkt staan er zoveel ciao mixjes voor 350 – 400 euro..
dus ik denk dat die van jou ook wel richting de 300 gaat hoor. 😉 helemaal met die setup 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.