- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 januari 2008 om 15:30 #167839
.-{2F4OV}-.Hoe weet je dat hij n aanrijding heeft gehad?
Dus nu krijge we de vlinderpoort nog steeds niet te zien…
7 januari 2008 om 15:48 #167840Stond in zijn perso he:P met foto van sn kromme voorvork..
7 januari 2008 om 16:00 #167841’t is vast geen vlinderpoort, en als het dat wel is werkt het toch alleen maar tegen 😛 Voor een 18mm doorlaat hoef ik echt geen bellemerend spijltje in mijn uitlaatpoort te hebben zitten 😉
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno7 januari 2008 om 16:03 #167842
.-{2F4OV}-.Da lijkt mij dus owk;) Belemmerd alleen de flow.. spijltje is helemaal nie nodig bij zo’n kleine uitlaatpoort;)
8 januari 2008 om 13:35 #167843Was dus gewoon een swets verhaal wat ik al dacht.
Beetje hetzelfde verhaal als diegene die toen zogenaamd een zirri blokje kon kopen.
Want eerst vragen wij allemaal om foto,s en daar antwoord ie op nee kan niet meer want ben net even naar beneden gerent en heb hem er even opgezet(kwart over 8 met vet koud kut weer)
Maar goed kan nog misshien een mooi hok ofzo.Maar dan zeg ik in een reply als je het er toch zo makkelijk op draait, draai dan morgen de kop er nog even af voor een foto.
Nou dat zou gedaan worden voor de ongelovigen onder ons.
En dan is ie zogenaamd in 1x de brommer kwijt aan de politie door een aanrijding:con
Nou sorry hoor ik geloof er niks van, al zal je die aanrijding gehad hebben dan nog nemen ze je brommer niet mee.
En als ze dat al doen krijg je hem die middag nog terug.
Want sleutelen doen ze al jaren niet meer en mag ook niet eens meer.Enige wat ze nog wel doen is hem meenemen en hem op de rollerbank zetten en daar een boete voor geven.
Heb die zelf al meerdere keren gehad en dat ging dan ook nog om scooters die 1,8 a 1,9kw draaiden op de rollerbank.
En dat is ook alleen gebeurd op de 2x dat ik mee moest naar het ziekenhuis en dus de politie m,n scooter mee moest nemen.De keren dat ik zelf het nog kon regelen is er ook niks gebeurd.
Vraag me uberhout af of voor z,on klein aanrijdingkje de politie wel wil komen.
Ik heb namelijk ook al 2x gehad dat ze niet wouden komen omdat er geen letselschade was.
Bij blik en plastic schade gaan ze ervanuit dat je dat zelf onderling oplost.Maar goed of het nou waar is of niet maakt ook niks uit, want 1000000000% zeker dat er nog geen schroefje afgehaald word.
Want de politie sleuteld niet meer aan brommers en scooters doe ze al 2 jaar niet meer.
En helemaal nu met die nieuwe regels niet meer.Want is nu als je te snel rolt op de rollerbank worden je kenteken papieren in genomen en krijg je 24 uur de tijd om hem orgineel op het politie bureau te laten zien.
Heb ik jou niet over gehoord:con8 januari 2008 om 15:33 #167844Ik kies geen kant ofzo, maar in zijn topic (vincents Si nogwat) staat een foto van zijn kromme voorvork en staat dat hij morgenavond naar het politie bureau moet komen voor proces verbaal. Misschien dat ze er idd niet meer aan sleutelen etc maar hij liep wel te hard. Dus dan krijgt ie als t goed is gewoon zijn cilindertje terug en kunnen we alsnog kijken of het wel of niet waar was over de vlinderpoort:)
8 januari 2008 om 15:43 #167845
RebelGeloof er ook niet zon in
Bedoel iedereen wil de vlinderpoort zien
staat NET niet op fotoen niemand kent die cil dan.
En opeens heeft hij hem snel gemonteert en krijgt een ongeluk
misschien is het wel echt een vlinder maja ik vind het wel toevallig allemaal :S?
8 januari 2008 om 15:52 #167846Bartjee :
Ik kies geen kant ofzo, maar in zijn topic (vincents Si nogwat) staat een foto van zijn kromme voorvork en staat dat hij morgenavond naar het politie bureau moet komen voor proces verbaal. Misschien dat ze er idd niet meer aan sleutelen etc maar hij liep wel te hard. Dus dan krijgt ie als t goed is gewoon zijn cilindertje terug en kunnen we alsnog kijken of het wel of niet waar was over de vlinderpoort:)En een proces verbaal?
Zoiets krijg je bij een een crimineel vergrijp dus bv bij een raam in gooien of een fietsstelen.
Dit is een verkeers overtreding en nou kan je geloof ik voor een verkeers overtreding ook nog wel een proces verbaal krijgen, maar dan praat je over een artikel 5 en dat krijg je op een brommer moeilijk voor elkaar;)Maar goed sleutelen doen ze er toch zeker weten niet meer dus de brommer krijgt ie gewoon in totaal terug.
En verwacht dan dat ie naar al mijn verwijten wel eens geprikkeld is om dan eens een foto te maken;)
Want geloof er echt niks meer van, ik loop namelijk al 12 jaar mee in de brommer en scooter scene en heb hier een dikke cm aan boetes liggen en zoals het hier verwoord word klopt geen reet van.8 januari 2008 om 15:57 #167847Rebel :
Geloof er ook niet zon inBedoel iedereen wil de vlinderpoort zien
staat NET niet op fotoen niemand kent die cil dan.
En opeens heeft hij hem snel gemonteert en krijgt een ongeluk
misschien is het wel echt een vlinder maja ik vind het wel toevallig allemaal :S?
Gelukkig ben ik dus niet de enige die dat denkt;)
ArvidW: ff chillen Buxi, we weten dat je opgewonden wordt van een nieuwe cilinder:P Gewoon ff weekje wachten 🙂
8 januari 2008 om 16:03 #167848Straks als er wel een vlinderpoort in zit zijn jullie wel fout eh 😉 keep that in mind
8 januari 2008 om 16:11 #167849
.-{2F4OV}-.Das waar hansie..
Maar kmoet zeggen dat t wel allemaal heel toevallig/raar is;) Kbegrijp t wel n beetje van speedbuxi. Ik denk er zelf ook zo over… mja miss is het wel zo he:?
8 januari 2008 om 16:37 #167850hij houdt ons voor de gek, het is volgensmij gewoon een 43mm simo, een 46mm had hij niet ff snel op zn std carter kunnen zetten;)
btw op de foto van de vlinder (welke overigens verwijdert is) leek hij verdacht veel op een spoelpoort. ook op de foto waar je ‘net’ niet het spijltje ziet heeft de vorm van de poort totaal niks weg van een vlinder.
8 januari 2008 om 17:12 #167851Nee daar heb je wel gelijk, zat ik ook al aan te denken. Hoe the fuck kan hij die “46mm cilinder” even snel op zijn carter hebben kunnen zetten?? Maarja deze discussie is toch zinloos, wachten op foto’s is beter he..;)
8 januari 2008 om 18:30 #167852@speedbuxy…
ik heb ook wel eens een procesverbaal gehad met een citta 😉iets te hoog promilage, dus het kan wel…
(stel de brommer was gestolen of hij was dronken)
en wie weet zit er wel een vlinderpoortje in(al ziet het er wel verdacht groot uit voor een standaard 22mm aansluiting)
8 januari 2008 om 18:51 #167853@Arvidw
Ik ben totaal niet opgewonden over de cilinder ahoewel het wel leuke info was geweest;)
Ik maak me er meer druk dat mensen zoiets roepen en het dan niet bewijzen terwijl er om gevraagt word.@Hansieb
Als er AL een vlinderpoort inzit maak ik wel exuces hoor;)
Maar tot nu toe zijn mijn reply,s nog steeds geplaast vind ik, want hij bewijs het tegendeel niet.@G-no
Idd had ik nog niet eens aan gedacht geeft alweer aan dat het verhaal rammeld want hij was met de schuifmaat ook netjes 46mm zei die.@Jelle
Ja met drank is ook heel normaal dat is een strafbaar misdrijf.
Maar gewoon normale verkeers overtredingen zijn mulder boetes en die betaal je en dan is het klaar.
Zodra het 1 is waar de officier het bedrag van moet bepalen word het een proces verbaal.
Dan krijg je ook een envlopp in de bus met de tekst u word verdacht van het plegen van 1 of meer strafbare feiten en bla bla en moet je ook voorkomen.
Terwijl een mulder boete gewoon een accept giro is die je betaal en dan is het klaar. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.