- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 3 maanden geleden door iaccaloco.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 december 2005 om 10:43 #190503
Oliepompje word op de voorvario aangesloten, anders draaid ie de verkeerde kant op.
foto :
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel13 december 2005 om 11:51 #190504Lijkt me aeerder een waterpomp dan een olipomp kijk die buis die na de radiator gaat
13 december 2005 om 14:58 #190505Dat is een Polini waterpomp.
grz Thijs
13 december 2005 om 20:20 #190506tikfoutje van T denk ik…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...13 december 2005 om 23:36 #190507*zucht*
Ik ga niet eens met je in discussie……. :con
AA-T :
doohhh… nee dat wil ik niet beweren.. maar dan mag jij me eens 1 ding uitleggen hoe je daar anders een waterpompje op moet aansluiten..
ik zie een grote opening waarvan ik uit ga dat die (wanneer opengeboort) gebruikt word voor dus het olie-pompje gebeuren of kickstart, dan zie ik nog wat kleinere gaten voor boutjes/schroefjes lijkt mij.. mag je mij eens uitleggen hoe daar een waterpompje op zou moeten..?
dat het water je carter en zooi zou instromen was niet serieus, maar dat begrepen jullie ook nog wel mag ik hopen.. lijkt mij namelijk niet bepaald een goede manier om je cilinder te koelen..Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!14 december 2005 om 01:57 #190508iaccaloco :
*zucht*Ik ga niet eens met je in discussie……. :con
Join the club;)
14 december 2005 om 02:04 #190509en nu :D?
14 december 2005 om 14:13 #190510AA-T :
doohhh… nee dat wil ik niet beweren.. maar dan mag jij me eens 1 ding uitleggen hoe je daar anders een waterpompje op moet aansluiten..
ik zie een grote opening waarvan ik uit ga dat die (wanneer opengeboort) gebruikt word voor dus het olie-pompje gebeuren of kickstart, dan zie ik nog wat kleinere gaten voor boutjes/schroefjes lijkt mij.. mag je mij eens uitleggen hoe daar een waterpompje op zou moeten..?
dat het water je carter en zooi zou instromen was niet serieus, maar dat begrepen jullie ook nog wel mag ik hopen.. lijkt mij namelijk niet bepaald een goede manier om je cilinder te koelen..Alrik je moet niet over dingen praten waar je zelf nog nooit mee in aanraking bent gekomen, mits je er voldoende achtergrond informatie over hebt gewonnen.
14 december 2005 om 17:51 #190512zou mezelf kunnen quoten dat ik om uitleg vroeg hoe dat dan precies werkte, maar dat valt ook wel te lezen verder lijkt me, ben niet uit op een discussie die ik niet kan winnen, zoals hans ook al zei dak er niet genoeg achtergrond info over heb.. maar laat verder maar allemaal zitten, ik join ook wel de club van mensen die geen discussie willen, als ik nog welkom ben :p
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.14 december 2005 om 18:06 #190514Sure, waarom nie?
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.