Vespa-Ciao.NL
:: Wat ik me altijd …

Home Forums Techniek Opvoeren Wat ik me altijd …

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

Oliepompje word op de voorvario aangesloten, anders draaid ie de verkeerde kant op.

foto :

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Monstercitta
      Bijdrager

Lijkt me aeerder een waterpomp dan een olipomp kijk die buis die na de radiator gaat

Thijs_DR_Evo
        Bijdrager

Dat is een Polini waterpomp.

grz Thijs

Tonni
          Moderator

tikfoutje van T denk ik…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

iaccaloco
            Bijdrager

*zucht*

Ik ga niet eens met je in discussie……. :con

AA-T :
              doohhh… nee dat wil ik niet beweren.. maar dan mag jij me eens 1 ding uitleggen hoe je daar anders een waterpompje op moet aansluiten..
              ik zie een grote opening waarvan ik uit ga dat die (wanneer opengeboort) gebruikt word voor dus het olie-pompje gebeuren of kickstart, dan zie ik nog wat kleinere gaten voor boutjes/schroefjes lijkt mij.. mag je mij eens uitleggen hoe daar een waterpompje op zou moeten..?
              dat het water je carter en zooi zou instromen was niet serieus, maar dat begrepen jullie ook nog wel mag ik hopen.. lijkt mij namelijk niet bepaald een goede manier om je cilinder te koelen..

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Vespaflappie
              Bijdrager

iaccaloco :
                *zucht*

Ik ga niet eens met je in discussie……. :con

Join the club;)

Fredzzz
                Moderator

en nu :D?

hansieb
                  Moderator

AA-T :
                    doohhh… nee dat wil ik niet beweren.. maar dan mag jij me eens 1 ding uitleggen hoe je daar anders een waterpompje op moet aansluiten..
                    ik zie een grote opening waarvan ik uit ga dat die (wanneer opengeboort) gebruikt word voor dus het olie-pompje gebeuren of kickstart, dan zie ik nog wat kleinere gaten voor boutjes/schroefjes lijkt mij.. mag je mij eens uitleggen hoe daar een waterpompje op zou moeten..?
                    dat het water je carter en zooi zou instromen was niet serieus, maar dat begrepen jullie ook nog wel mag ik hopen.. lijkt mij namelijk niet bepaald een goede manier om je cilinder te koelen..

Alrik je moet niet over dingen praten waar je zelf nog nooit mee in aanraking bent gekomen, mits je er voldoende achtergrond informatie over hebt gewonnen.

AA-T
                    Sleutelbeheerder

zou mezelf kunnen quoten dat ik om uitleg vroeg hoe dat dan precies werkte, maar dat valt ook wel te lezen verder lijkt me, ben niet uit op een discussie die ik niet kan winnen, zoals hans ook al zei dak er niet genoeg achtergrond info over heb.. maar laat verder maar allemaal zitten, ik join ook wel de club van mensen die geen discussie willen, als ik nog welkom ben :p

iaccaloco
                      Bijdrager

Sure, waarom nie?

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
                      10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.